שתף קטע נבחר

אלפא סטלביו מתוח ונקי - בקרוב גרסת 7 מושבים היברידית

יצרנית הרכב האיטלקית תשיק בקרוב גרסת שבעה מושבים לדגם הפנאי סטלביו, במטרה להתמודד עם וולוו XC90, אודי Q7 ודגמים דומים. יהיה כנראה גם דגם ראשון ליצרנית עם יחידת הנעה היברידית

אחרי שהשיקה רכב פנאי ראשון בתולדותיה, מתכננת אלפא רומיאו גם רכב פנאי עם שבעה מושבים שיבוסס על פלטפורמת הסטלביו, כך מדווחים לאחרונה כלי תקשורת שונים באירופה.

 

 

מטרת היצרנית האיטלקית היא להרחיב בהדרגה את משפחת דגמי הפנאי, ראשית עם דגם גדול יותר ומרובה מושבים שיתאים למספר גדול של שווקים ויסייע בהגדלת רווחים וקידום תדמית. בהמשך צפוי גם דגם קומפקטי יותר שיתחרה - בעיקר בשוק האירופאי - מול אודי Q3 וב.מ.וו X1.

 

כך עשוי להיראות סטלביו לשבעה נוסעים 

עיבוד תמונה: שי פינקלמן ()
עיבוד תמונה: שי פינקלמן

 

רכב הפנאי העתידי יהיה הדגם הגדול ביותר שאלפא יצרה מעולם וצפוי להיות כבד בכ-200 ק"ג (ויתקרב בכך למשקל עצמי של שני טון) מהסטלביו עקב מרכב גדול משמעותית. עם זאת הוא צפוי לשמור בקנאות על זהות היצרנית ומשפחת הדגמים מבחינת מראה שידגיש גם את המיקוד ביכולת דינמית גבוהה.

 

היצע יחידות ההנעה יורחב בהתאם ולראשונה תצטרף גם גרסה היברידית-קלה במטרה לאפשר נתון פליטת מזהמים נמוך. זו תשלב בין מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם מערכת חשמל 48V. זו מאפשר לוותר על חגורת העברת כוח המנוע ובנוסף יצורף גם מגדש חשמלי (נוסף לטורבו).

 

רוברטו פדלי, המהנדס הראשי של היצרנית אמר לאחרונה כי "יחידת הנעה היברידית נטענת לא ממש מתאימה ל-DNA של אלפא, אך התוצאות שהשגנו בעזרת תוספת מערכת 48V למנועי ארבע צילינדרים מעודדות. ונראה שבעתיד הקרוב נוכל להגיע עמן לייצור סדרתי שיאפשר הספקים של בין 350 ל-400 כ"ס. התוצאות שהשגנו בהדמיות שונות היו טובות מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים