שתף קטע נבחר
 

רנו קפצ'ור מעודכן - החל מ-120 אלף שקל

יבואנית המותג הצרפתי משיקה בישראל את הקפצ'ור לאחר שעבר עדכון עיצובי קל. כבעבר, הוא יוצע ללא מערכות בטיחות אקטיביות ועם ארבע כריות אוויר בלבד. תג המחיר מתחיל ב-120 אלף שקל לגרסה עם תיבת הילוכים אוטומטית

קרסו, יבואנית רנו, משיקה בישראל את מתיחת הפנים לקפצ'ור, רכב הפנאי הקומפקטי הנמכר ביותר בקטגוריה באירופה בארבע השנים האחרונות, שהתקשה להשיג הצלחה דומה בארץ. תג המחיר מתחיל ב-120 אלף שקל לגרסת בנזין עם תיבה אוטומטית, 7,000 שקלים פחות מבעבר.

 

רנו קפצ'ור

רנו קפצ'ור

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

העדכון העיצובי קל ומסתכם בתוספת תאורת לד בקצות הפגוש הקדמי, ובאפשרות בחירה של צבעי מרכב נוספים. תא הנוסעים עבר שדרוג של איכות החומרים תוך וויתור על דיפון פלסטיק בשחור-פסנתר לגלגל ההגה.

 

 

מבחינת בטיחות, הקפצ'ור יוצע כבעבר עם ארבע כריות אוויר בלבד ועם מערכות התראה של מובילאיי. בגרסת אינטנס הבכירה (130 אלף שקל), נוסף אבזור כמו תאורת לד מלאה, תא למשקפיים בחלקו העליון של הדש בורד, תאורת פנים שונה וחלון שמש.


 

היצע המנועים נותר ללא שינוי – טורבו-בנזין 3 צילינדרים בנפח 0.9 ליטר עם 90 כ"ס (ב-100 אלף שקל), 1.2 ליטר טורבו-בנזין 118 כ"ס (ב-120 אלף שקל), ו-1.5 ליטר טורבו-דיזל 90 כ"ס (ב-130 אלף שקל). מנוע הבנזין הקטן מצוייד בתיבת 5 הילוכים ידנית בעוד השניים האחרים משודכים לתיבה כפולת מצמד עם שישה יחסים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים