המפלצת של טויוטה: 1,000 כ"ס מהמסלול לכביש
חטיבת הספורט של טויוטה חושפת אב-טיפוס למכונית מסלול עם רישוי לכביש. עוד לא ברור אם תגיע לייצור סדרתי
ה-GR סופר-ספורט עושה שימוש ביחידת ההנעה ההיברידית של ה-TS050, שהניעה את רכב המירוץ באליפות הסיבולת ה-WEC (ר"ת World Endurance Championship). היא משלבת בין מנוע V6 טווין-טורבו בנפח 2.4 ליטר (עם 500 כ"ס) המניע את הגלגלים האחוריים, למנוע חשמלי (אף הוא עם 500 כ"ס) המניע את הקדמיים. בסך הכל 1,000 כ"ס והנעה כפולה-קבועה.
גם מערך המיתלים, הבלמים וצמיגי סליקס המולבשים על חישוקים עם מנגנון נעילה מרכזי לטובת החלפה מהירה, מגיעים ממכונית המירוץ. עיצוב המרכב מעט שונה מה-TS050, אך גם כאן יש שימוש נרחב בקרבון ואינסוף מסיטי וכונסי אוויר מלפנים ומאחור, כולל כנף אחורית עצומה. סביר להניח שאם אכן תגיע לכביש הציבורי היא תיאלץ לוותר על חלקם, כמו גם להוסיף יחידות תאורה קדמיות.
תמונות של תא הנוסעים טרם נחשפו, אך הוא צפוי להכיל אלמנטים בהשראת מכונית המירוץ כמו מושבים ייחודיים והגה עם מתגי שליטה בכל המערכות.