שתף קטע נבחר

מרצדס AMG GT4 - חשיפה והסוואה חלקית

גם מרצדס רוצה בנתח משוק מכוניות הספורט המשפחתיות, עם ארבע דלתות ומקום לארבעה נוסעים. בינתיים נחשפות תמונות תחת הסוואה

מרצדס חושפת תמונות ראשונות של מכונית הספורט החדשה AMG GT-4 בניסויי נהיגה אחרונים לפני הצגתה הרשמית בתערוכת ז'נבה שתיערך בחודש הבא. לישראל היא צפויה להגיע בסוף השנה.


 

ה-AMG GT-4 היא מכונית שלישית שמיוצרת באופן מלא על-ידי AMG ולא כגרסת ביצועים למכונית קיימת, וראשונה שמציעה מרכב ארבע דלתות שימושי. בכך היא מכוונת לפלח שוק בו התייצבו בעבר פורשה פנאמרה ואסטון מרטין ראפיד למשל.

היא מבוססת על פלטפורמת מכונית הקופה GT, ועושה שימוש ניכר באלומיניום לטובת משקל נמוך. מהתמונות שפרסמה היצרנית ניתן לראות כי גרסת ההיצור שומרת על קו העיצוב של רכב התצוגה, עם צללית נמוכה סבכת פסים מלפנים (המכונה פנאמריקנה), יחידות תאורה צרות עם רביעיית מפלטים מאחור.

מרצדס לא פרסמה נתונים טכניים, אך ההשערות הן שהמכונית תושק בתחילה עם יחידת ההנעה מה-E63S - מנועע V8 בנפח 4.0 שבסיוע צמד מגדשי טורבו משחרר 610 כ"ס באופן קבוע לכל הגלגלים דרך תיבת תשעה הילוכים אוטומטית (MCT עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט), עם מצב "דריפט" המאפשר ניתוק מוחלט של הכוח לגלגלים הקדמיים.

בעתיד יוצעו גם גרסאות היברידיות-נטענות בכמה רמות הספק וטווח נסיעה חשמלי שונה שיגיע בגרסה החזקה ביותר לכ-800 כ"ס ו-50 ק"מ של טווח. זאת תודות למנועים חשמליים וסוללות שונות לכל גרסה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים