שתף קטע נבחר

מרצדס מעדכנת את ה-C קלאס

יצרנית הרכב הגרמנית מעדכנת את ה-C קלאס הסופר-פופולרית באירופה, עם שינויי עיצוב קלים ומערכות בטיחות מתקדמות. תנחת בישראל ברבעון השלישי של 2018

מרצדס חושפת מתיחת פנים ל-C קלאס, הדגם הנמכר ביותר של היצרנית בארבע השנים האחרונות. לדברי היבואנית כלמוביל, היא צפויה לנחות כאן ברבעון השלישי של השנה.

 


העדכון העיצובי נוגע ליחידות תאורה, סבכה קדמית ופגושים שונים. בתא הנוסעים כוללים השינויים אופציה ללוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) מסך תצוגה גדול מבעבר ("10.25) והגה שונה עם סוללת המתגים החדשה בדגמי מרצדס הכוללת בין היתר גם בקרת שיוט, במקום הידית המבלבלת משמאל לו.

ה-C המעודכנת תקבל את היצע מערכות הבטיחות המתקדמות מאחיותיה הגדולות. כולל אפשרות לנהיגה חצי-אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה על נתיב (כולל אפשרות למעבר נתיב באמצעות האיתות) המקבלת כעת מידע גם ממערכת הניווט ומסגולת להתאים עצמה מראש לתנאי הדרך (כמו פניות, צמתים וכיכרות) - מערכת שהוצגה לראשונה ב-S הגדולה והיקרה משמעותית.


מרצדס לא מפרסמת נתונים טכניים, אך היצע המנועי הטורבו-בנזין הרלוונטי לישראל צפוי להישאר ללא שינוי - 1.6 ליטר 156 כ"ס (ב-C180) ו-2.0 ליטר בשתי רמות הספק 184 כ"ס (ב-C200) או בהספק 245 כ"ס (ב-C300). כל המנועים ישודכו לתיבת 9 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.


 

בנוסף תוצע גם ה- C350e, ההיברידית הנטענת המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין (211 כ"ס) למנוע חשמלי (82 כ"ס).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים