שתף קטע נבחר

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מעודכן - בישראל בסוף השנה

יצרנית הרכב היפנית עדכנה קלות את מראה רכב הפנאי ההיברידי, כעת עם יחידת הנעה חזקה יותר וטווח חשמלי מוגדל. בישראל הוא ינחת בסוף 2019

מיצובישי חושפת מתיחת פנים נוספת לאאוטלנדר PHEV, הגרסה ההיברידית-נטענת לרכב הפנאי המאוד-פופולארי באירופה, שם מכרה יותר מ-100 אלף יחידות מאז ההשקה הראשונה ב-2013 - חלק הארי מהן תודות להקלות מיסוי נדיבות מאוד. לדברי היבואנית, האאוטלנדר ה"נקי" ינחת כאן בסוף השנה.


 

החדשה המרכזית היא עדכון יחידת ההנעה, עם מנוע בנזין חדש (מחזור אטקינסון) בנפח 2.4 ליטר המחליף את ה-2.0 ומייצר הספק גבוה ב-10%. כבעבר הוא משמש גם כגנרטור לטעינת המצברים ומחובר ישירות לגלגלים הקדמיים (ללא תיבת הילוכים) במהירות שיוט או בתאוצה חזקה.


המנוע החשמלי מחובר לגלגלים האחוריים ואף הוא מייצר כעת הספק גבוה ב-10%. קיבולת מצברי הליתיום-יון עלתה מ-12kWh ל-13.8kWh, ובכך מתאפשר טווח נסיעה טוב משופר לעומת 54 הק"מ התיאורטיים של הדגם הנוכחי. מערכת ההנעה מציעה כעת שני מצבי נהיגה נוספים מכוילים מראש - "ספורט" המחדד את תגובת המצערת לטובת ביצועים נמרצים ו"שלג" האחראי בעיקר לאחיזה מרבית.

ה-PHEV שונה גם במעט למראה, בין היתר עם יחידות תאורת לד חדשות, חרטום שונה, חישוקי "18 בצביעה דו-גונית וספוילר אחורי בקצה תא המטען. מיצובישי מבטיחה גם שיפור באיכות חומרי תא הנוסעים, מושבי עור חדשים עם תמיכה טובה מבעבר, לוח מחוונים שונה ופתחי מיזוג גם לנוסעים מאחור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים