פולקסווגן טוארג חדש - חשיפה דווקא בסין
יצרנית הרכב הגרמנית חושפת קדימון לטוארג חדש. רכב הפנאי הגדול של פולקסווגן צפוי להשיל כמה עשרות קילוגרמים ממשקלו בעיצוב מעודכן. צפוי להגיע ארצה בתחילת 2019
פולקסווגן חושפת קדימון ראשון לטוארג חדש, דור שלישי לרכב הפנאי הגדול של היצרנית שהושק לראשונה ב-2002 וצפוי
להגיע אלינו בגרסתו המעודכנת בתחילת השנה הבאה.
עיצוב הרכב, כפי שניתן לזהות למרות מדבקות ההסוואה, דומה לאב הטיפוס שהוצג בבייג'ין, סין, לפני כשנתיים, גם עיצוב הפנים שואב ממנו השראה עם לוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע גדול, בעוד בורר ההילוכים מעוצב כמצערת של מטוס.
פולקסווגן טוארג
בעוד שהטוארג הראשון היה מרבי המכר של הקטגוריה בישראל, הדור השני התקשה לשחזר את ההצלחה, בעיקר בשל העדפה של הלקוחות לרכבי פנאי קומפקטיים ממנו ותדמית "מבוגרת" מדי. ב-2017 נמכרו בישראל 17 יחידות בסך הכל, כמחצית ממה שמכר אחיו לפלטפורמה - פורשה קאיין היקר משמעותית.
הטוארג החדש יתבסס על פלטפרומת MLB-Evo המשותפת לרכבי הפנאי הגדולים של הקונצרן - אודי Q7, בנטלי בנטיאגה ופורשה קאיין החדש - המאפשרת שמירה על משקל עצמי נמוך יחסית.
עיצוב הרכב, כפי שניתן לזהות למרות מדבקות ההסוואה, דומה לאב הטיפוס שהוצג בבייג'ין, סין, לפני כשנתיים, גם עיצוב הפנים שואב ממנו השראה עם לוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע גדול, בעוד בורר ההילוכים מעוצב כמצערת של מטוס.
הטוארג יוצע עם מנועי V6 טורבו-בנזין וטורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר המוכרים של הקונצרן, עם הספק שצפוי לעמוד על 340 כ"ס ו-286 כ"ס בהתאמה. אלו ישודכו לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. בורר נהיגה יאפשר שבעה מצבים קבועים מראש לתנאי דרך משתנים ומערכת מיתלי אוויר תאפשר את הגדלת מרווח הגחון בשבעה ס"מ. כאופציה תוצע גם מערכת היגוי לגלגלים האחוריים המקטינה את רדיוס הסיבוב ומגבירה את היציבות הכיוונית ומערכת של מוטות מייצבים אקטיביים המשפרים את נוחות הנסיעה וזוויות הגלגול.
פולקסווגן טוארג