סאנגיונג רקסטון חדש - החל מ-240 אלף שקל
דור שני לרכב השטח הקוריאני נחת בישראל. הוא מביא שדרוג במערכות הבטיחות, במרחב המחיה לנוסעים ועיצוב מעודכן תוך שימור יכולת השטח של הדגם היוצא. תג המחיר עומד על 240 אלף שקל
הדור השני של הרקסטון מתבסס על שלדת סולם חדשה וקשיחה מהדגם היוצא. הוא ארוך ב-9.5 ס"מ (485 ס"מ) רחב ב-6 ס"מ (186) ונמוך ב-1.5 ס"מ (182.5 ס"מ). בסיס הגלגלים גדל ב-3 ס"מ (286.5 ס"מ) מה שאמור להקנות מרחב מחיה טוב מבעבר. גם המשקל העצמי עלה בכ-100 ק"ג תא המטען דווקא התכווץ (ב-134 ליטר) עם 649 ליטר בקיפול שורת המושבים השלישית.
רשימת האבזור נותרה צנועה וכולל מסך מגע "7 עם מצלמת נסיעה לאחור בהתקנה מקומית ולא את המערכת המקורית בגודל "8 או "9.2 הכוללת גם צימוד לסמארטפון באמצעות Apple CarPlay ו-Android Auto. בנוסף יש גם בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת (עם פתחים למושבי השורה השניה והשלישית), מראות מתקפלות חשמלית, חיישני גשם וחישוקי "18 קלים.
אבזור הבטיחות שודרג משמעותית עם 9 כריות אוויר (4 בדגם היוצא), בלימה אוטונומית במצבי חירום, התראת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית. באירופה מוצעת גם מערכת התראת שטחים מתים שלא תשווק כאן.
יחידת ההנעה של מרצדס עברה בירושה מהרקסטון היוצא, 2.2 ליטר טורבו דיזל המפיק 181 כ"ס ו-42.8 קג"מ (תוספת 3 כ"ס ו-2 קג"מ) בשידוך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש תוך 11.9 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 13.5 ק"מ לליטר. כושר גרירה עלה מ-2.6 טון ל-3 טון.
על העברת הכוח לגלגלים מופקדת תיבת העברה עם הנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח. בשל שינויי העיצוב שעבר זוויות הגישה נטישה נפגעו לעומת הדגם היוצא (22/20.5 מעלות בהתאמה לעומת 25.5/28 מעלות בדגם היוצא) וגם מרווח הגחון נותר צנוע (21.5 ס"מ).