לקסוס NX מעודכן - החל מ-275 אלף שקל
לקסוס מתחילה לשווק בישראל את ה-NX לאחר מתיחת פנים שעבר. זו כוללת שינויי עיצוב קלים, הוספת מערכות בטיחות מתקדמות והבטחה לאיכויות נסיעה גבוהות מבעבר. תג המחיר מתחיל ב-275 אלף שקל, 20 אלף שקל פחות מהדגם היוצא
העדכון העיצובי צנוע ומסתכם ביחידות תאורה צרות יותר מלפנים ורחבות יותר מאחור, פתחי אוורור נוספים בקצה הפגוש הקדמי וסבכה מודגשת. לגרסה הבכירה חישוקים קלים בעיצוב שונה ובצביעה דו-גונית.
בתא הנוסעים יש כעת מסך תצוגה גדול יותר ("10.3 או "8 בגרסת הבסיס לעומת "7 בכל הגרסאות בדגם היוצא) הנשלט באמצעות משטח מגע במקום חוגה בעבר, עיצוב שונה לקונסולה המרכזית ושיפור באיכות החומרים. מערכות בטיחות מתקדמת תוצע כעת כציוד תקני בכל הגרסאות וכוללת בלימה אוטונומית במצבי חירום, התראה על סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית. בקרת השיוט האדפטיבית שהוצעה גם בדגם היוצא בעלת מציעה כעת גם אפשרות זחילה בפקקים.
היצע המנועים נותר כמו ב-NX היוצא - 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 238 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטומטית ב-NX300 ו-2.5 ליטר היברידי עם 200 כ"ס ב-NX300h בשידוך לתיבת הילוכים רציפה שכוילה מחדש והיא מהירת תגובה ובעלת אופי פעולה טבעי מבעבר. מערך המיתלים עודכן עם קפיצים, בולמי זעזועים ומוטות מייצבים חדשים האמורים לשפר את נוחות הנסיעה ואת היכולת הדינמית - אחת מנקודות החולשה של הדגם היוצא.
רשימת האבזור נותרה כבעבר וכוללת בגרסת הבסיס לקשרי (ב-275 ל-NX300h ו-285 אלף שקל ל-NX300) בקרת אקלים מפוצלת, חימום למושבים הקדמיים, מפתח חכם, מנופים להעברת הילוכים מההגה, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני גשם וחניה מלפנים ומאחור, חלון שמש, חישוקים קלים בגודל 18" ו-8 כריות אוויר. גרסת פרימיום הבכירה מוסיפה ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים ודלת תא מטען חשמלית בעבור 25 אלף שקלים נוספים.
הגרסה ההיברידית מוצעת גם בגרסת היי-פרימיום (ב-330 אלף שקל) המוסיפה גם פנסי לד מלאים, זיכרונות למושב הנהג, מטען אלחוטי לסמארטפון והתראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).