שתף קטע נבחר

פולקסווגן טוארג חדש - אצלנו בסוף השנה

יצרנית הרכב הגרמנית חשפה טוארג חדש, דור שלישי לרכב הפנאי הגדול של פולקסווגן. עם מידות מוגדלות אבל הפחתת משקל, עיצוב מעודכן ומערכות בטיחות מתקדמות

פולקסווגן חשפה בבייג'ין את הטוארג החדש, דור שלישי לרכב הפנאי הגדול. לדברי היבואנית צ'מפיון, הוא צפוי לנחות בישראל בסוף השנה.

 

 

הטוארג החדש מבוסס על פלטפורמת MLB (משותפת לאודי Q7) ולמרות שבסיס הגלגלים נותר דומה (289.5 ס"מ) לדגם הקודם, הוא ארוך ממנו ב-7.5 ס"מ, רחב ב-4.5 ס"מ ונמוך ב-3 ס"מ. מידות אלה מבטיחות שיפור במרחב המחיה לנוסעים ויאפשרו תא מטען גדול ב-113 ליטר (810 ליטר בסך הכל). למרות הגידול בממדים, שימוש נרחב באלומיניום מאפשר הפחתת משקל עצמי בכ-100 ק"ג.

פולקסווגן טוארג ()
העיצוב החיצוני מהווה אבולוציה דינמית לדגם היוצא בזכות יחידות תאורת מטריקס-לד (עם 128 גופי תאורה כל אחת) המשתלבות בסבכת פסים גדולה מבעבר. בתי הגלגלים מורחבים אמנם, אך מגיני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי הגגון מוצנעים ביחס למקובל.


פולקסווגן טוארג ()

עיקר השינוי הוא בעיצוב הפנים עם מסך מגע ענק בגודל "15, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12, תצוגת נתונים עילית, בורר הילוכים דמוי ג'ויסטיק והיצע מערכות הבטיחות בכולל כעת בלימה אוטונומית במצבי חירום עם זיהוי חיות או בני אדם בלילה באמצעות מערכת תרמית (בה לא צוידה הוולוו XC90 האוטונומית של אובר), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות זחילת פקקים והתראה על שטחים מתים כולל בכניסה לצמתים. הטוארג מקבל גם מערכת חדשה לסיוע בנסיעה לאחור עם נגרר, במיוחד עבור נהגים שלא נדרשו לבצע תמרון שכזה עם עגלות כותנה או צינורות בקיבוץ.

 

פולקסווגן טוארג ()

היצע המנועים כולל V6 טורבו-בנזין עם 340 כ"ס, V6 טורבו-דיזל בשתי גרסאות הספק - 231 כ"ס או 286 כ"ס - ו-V8 טורבו-דיזל בפסגת ההיצע עם 421 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. גרסה היברידית-נטענת תצטרף להיצע בעתיד הקרוב.


פולקסווגן טוארג ()
 

הטוארג החדש יוצע כאופציה עם מיתלי אוויר המאפשרים הגדלת מרווח הגחון בשבעה ס"מ, מערכת היגוי אחורי אקטיבי המקטינה את רדיוס הפניה במהירות נמוכה ומשפרת את היציבות הכיוונית במהירות גבוהה ומוטות מייצבים אקטיביים המקטינים את זוויות הגלגול במהירות גבוהה ומאפשרים מהלך מתלה ארוך יותר בנסיעת שטח איטית. לדגם החדש נוסף בורר עם שבעה מצבי נהיגה המתאימים את מערכות הרכב לתוואי הדרך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים