שתף קטע נבחר

מרצדס עדיין מאמינה בדיזל

מנכ"ל היצרנית הגרמנית אמר כי הלקוחות עדיין בוטחים במנועי דיזל המהווים כ-50 אחוז מסך מכירות החברה

בשונה מהמקובל בתעשיית הרכב בשנתיים וחצי מאז התפוצצות פרשת דיזל גייט, מרצדס עדיין מאמינה בעתיד הדיזל. מנכ"ל היצרנית הגרמנית דיטר זטשה אמר בראיון למגזין הרכב הבריטי אוטוקאר כי "הלקוחות עדיין בוטחים במנועי דיזל הרבה יותר ממה שעולה בדיונים של פוליטיקאים".

מרצדס הייבריד ()

זטשה ציין כי למרות העליהום על מנועי דיזל ב-2017, חל גידול במכירות דגמים בעלי מנועי סולר במרצדס, המהווים כיום כ-50 אחוז מסך המכירות של היצרנית. עוד הוא ציין את העובדה כי מנועי דיזל אומנם פולטים יותר NOX (תחמוצות חנקן) ממנועי בנזין, אבל בעלי פליטת CO2 (פחמן דו-חמצני) נמוכה יותר. "אנחנו מדברים הרבה על NOX, אבל בעייני אני חושב שזה לא נכון לוותר על פליטת CO2 שמציע הדיזל. אני מאמין ש-CO2 הוא עדיין הבעיה הגדולה יותר".

לאחרונה הציגה מרצדס גרסאות היברידיות נטענות ל-E קלאס ול-C קלאס, מהדגמים הנמכרים ביותר של היצרנית, המשלבות בין מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 2.0 ליטר למנוע חשמלי. מצברי kWh13.5 מאפשרים טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ למהירות של עד 140 קמ"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרצדס C קלאס E קלאס הייבריד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים