שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו M2 רגילה משעממת אתכם? הזמינו קומפטישן

השמועות אודות גרסה חזקה וקלה ל-M2 הספורטיבית נמצאות עמנו מאז הושקה הב.מ.וו המהירה. פרטים רשמיים ותמונות ראשונות דולפים כעת לרשת, כשבועיים לפני חשיפתה בבייג'ינג. לישראל תגיע בסוף השנה

תמונות ופרטים ראשונים על גרסת קצה לב.מ.וו M2 "קומפטישן" הגיעו לעורכי האתר האוסטרלי של היצרנית. בדלק מוטורס, יבואנית המותג הבווארי לישראל, אישרו ל-ynet כי ה-M2 קומפטישן תוצג ותגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית.

ב.מ.וו M2 קומפטישן ()

הקומפטישן נבדלת עיצובית במסגרת שחורה לסבכת הכליות, חישוקי כוורת מרהיבים ומראות צד בעיצוב המסורתי של דגמי חטיבת M עם צמד זרועות. השינויים בפנים מסתכמים במושבים שונים עם תמיכה עדיפה ותוספת צמד מתגים M1 ו-M2 המאפשרים כיולים קבועים מראש (על-ידי הנהג) למערכות השונות, וניתנים כך להפעלה סופר-מהירה תוך כדי נהיגה.

ב.מ.וו M2 קומפטישן ()

ב.מ.וו M2 קומפטישן ()

אך השינוי החשוב ביותר הוא במנוע המגיע כעת ישירות מה-M4 - שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר עם צמד מגדשים (מגדש בודד ב-M2 הרגילה). ההספק המרבי עומד על 410 כ"ס, 40 כ"ס יותר מה-M2 אבל 21 כ"ס פחות מה-M4. בהתאם, גם הקו האדום גבוה ב-100 סל"ד מה-M2 הרגילה ועומד על 7,600 סל"ד.

ב.מ.וו M2 קומפטישן ()

המנוע משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד (עוד לא ברור האם תוצע כמו ה-M2 הרגילה גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית) ולהנעה אחורית כמובן. אלה מאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.2 שניות, עשירית שנייה פחות מה-M2 ועשירית יותר מה-M4. מערך המיתלים ומערכת הבלמים יזכו אף הם לשינויים מתבקשים מהגרסה הרגילה, אך אלה טרם פורסמו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים