שתף קטע נבחר
 

1,012 כ"ס לג'יפ גרנד-צ'ירוקי. כי מהירות מעל הכל

כמה רחוק אפשר ללכת עם שיפור מנועים וביצועים? תשאלו את הנסי, סדנה אמריקאית שהעבירה את ג'יפ גרנד-צ'ירוקי טרקהוק מקצה שיפורים רצחני

סדנת שיפורי הרכב האמריקאית הנסי חשפה גרסה חזקה עוד יותר לג'יפ גרנד-צ'ירוקי טרקהוק. וכן, עם יותר כוח מ-707 כוחות הסוס וזינוק מהיר יותר מ-3.5 שניות ל-96 קמ"ש. הנסי, כך מסתבר, שמה את הכוונת על מספרים באזור של מכוניות ספורט סופר-ספורטיביות דוגמת פורשה 911 טורבו S. למשל.

 

ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק

ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עיקר השיפור הוא למנוע ה- בנפח 6.2 ליטר שמקבל כעת מגדש-על עם קיבולת ולחץ גדישה גבוהים מגרסת המקור (4.5 ליטר ו-PSI14), סעפת יניקה אחרת, הזרקת דלק ומחשב ניהול מנוע שונים. ההספק המרבי יעמוד כעת על 1,012 כ"ס, המומנט המרבי על 134 קג"מ. תוספת של כ-40% למספרים המפלצתיים ממילא של הטרקהוק ה"רגיל".

 

הנסי ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק ()

הכוח עובר לכל הגלגלים באופן קבוע דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. אלה מאפשרים - למרות משקל עצמי גבוה של 2.4 טון - זינוק ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-2.8 שניות. ניחשתם נכון, כמו פורשה 911 טורבו S.


הנסי ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק ()

כמו בטרקהוק הרגיל, ההנעה הכפולה נטולת הילוך כוח, עם יחס חלוקה קדמי-אחורי שמגיע עד 70% מאחור. הדיפרנציאל האחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, בולמי הזעזועים האדפטיביים מגיעים מבית בילשטיין, הבלמים מברמבו (400 מ"מ לפנים, 350 מ"מ מאחור) וצמיגי הכביש הדביקים מבית פירלי - P-Zero במידה 295/45 על חישוקי "20.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנסי ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים