שתף קטע נבחר
 

בינתיים, רק לסין: טויוטה קורולה היברידית ו-C-HR חשמלי

שני הדגמים המשווקים אצלנו ובאירופה זוכים לגרסאות נקיות עוד יותר. טויוטה קורולה עם הנעה היברידית וטווח חשמלי נאה, ה-CHR עם יחידה כל-חשמלית

טויוטה חשפה בתערוכת הרכב של בייג'ינג גרסה היברידית נטענת לקורולה וחשמלית מלאה ל-C-HR. היצרנית היפנית, לשעבר הגדולה בעולם, הבהירה כי בכוונתה להציג עוד עשרה דגמים בעלי יחידת הנעה היברידית או חשמלית מלאה עד 2020 - כולן ירדו מפס ייצור בסין עבור השוק המקומי, שם הם זוכים לזינוק בפופולאריות תודות לסבסוד ממשלתי ברכישה, כמו-גם השקעה בתשתיות טעינה בערים הגדולות.

טויוטה קורולה ()
טויוטה מקמצת בינתיים בנתונים טכניים לגבי שני הדגמים, ומוכנה לחלוק עם הציבור רק את העובדה שקורולה היברידית נטענת תהיה בעלת טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ. בתמונה שפרסמה היצרנית לא נראים הבדלים מהותיים למעט תוספת קישוט כחולה לרוחב החזית ורקע בצבע זהה לסמל החברה, המייחד את הדגמים ההיברידיים.


טויוטה C-HR  ()

ה-C-HR המשווק בסין תחת השם "IZOA" יהיה דגם ראשון שמבוסס על פלטפורמת TNGA (משותפת לאוריס ולראב4 החדשים) שמקבל יחידת הנעה חשמלית. טויוטה אינה מאשרת זאת (עדיין), אך יש להניח כי גרסאות כל-חשמליות יגיעו גם לדגמים נוספים של היצרנית בשוק הגלובאלי, לרבות ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים