דאצ'יה דאסטר החדש התייקר - החל מ-105 אלף שקלים לאוטו'
דור שני לרכב הפנאי של דאצ'יה נחת בישראל עם הבטחה להנדסת אנוש טובה יותר ותא נוסעים משופר. תג המחיר מתחיל ב-90 אלף שקלים ל-1.2 ליטר בנזין ידני
הדאסטר שומר על פלטפורמת הדגם הקודם ומציע מידות חיצוניות דומות (בסיס גלגלים של 267 ס"מ) אך לתא המטען נפח צנוע במעט (445 ליטר, 30 ליטר פחות) בניסיון להגדיל את מרחב המחייה של הנוסעים מאחור. העיצוב החיצוני עבר עדכון קל עם יחידות תאורה משולבות Led מלפנים ומאחור וחרטום חדש, יחד עם פסי גגון מסיביים מבעבר.
תא הנוסעים הפשוט של הדאסטר עבר שדרוג וכך גם בהנדסת האנוש, בין היתר באמצעות מסך מגע שממוקם גבוה יותר, מתג כיוון מראות שעבר למקום טבעי (משמאל להגה) ונטש את מיקומו המוזר מתחת לבלם היד, מנופים נוחים יותר לכיוון גובה וזווית משען המושב ואפשרות כיוון הגה גם למרחק.
הדאסטר יוצע כבעבר עם שני מנועים - טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 125 כ"ס וטורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 110 כ"ס. מנוע הבנזין יוצע רק עם תיבת שישה הילוכים ידנית והנעה קדמית, בעוד הדיזל יוצע עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית כפולת-מצמד והנעה קדמית, או תיבת שישה הילוכים ידנית והנעה כפולה-קבועה. לגרסה אחרונה זו יחסי העברה שונים בתיבת ההילוכים, עם הילוך ראשון קצר המשמש כתחליף להילוך כוח. כמו כן נוספה בקרת ירידה במורד.
הדאסטר ישווק בשתי רמות אבזור - לוריאט הבסיסית אשר כוללת מסך מגע מקורי ("7) עם תפריט בעברית, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה, בקרת שיוט וחלונות אחוריים כהים. גרסת פרסטיג' הבכירה תוצע רק בדגם האוטומטי ומוסיפה מצלמות היקפיות, מפתח חכם, מערכת שמע משודרגת, בקרת אקלים דיגיטאלית וחישוקי "17 קלים.
אבזור הבטיחות כולל כעת שש כריות אוויר (ארבע בעבר) אך נעדר עדיין מערכות אקטיביות מתקדמות ומסתפק במערכת התראה של מובאון בהתקנה מקומית. בשל כך זכה הדאסטר לציון שלושה כוכבים בלבד במבחני הריסוק של יורו NCAP. הגרסה הבכירה מוסיפה גם התראה על שטחים מתים.