שתף קטע נבחר
 

מרצדס חושפת עוד AMG GT - מחריפה המאבק מול פורשה

יצרנית רכבי היוקרה הגרמנית חושפת גרסת ביניים למכונית הספורט. תגיע גם ארצה בסוף 2018

מרצדס חושפת גרסת S ל-AMG GT רודסטר, גרסת ביניים למכונית הספורט הגרמנית שתתמקם בין הGT הבסיסית ל-GT C הבכירה. זאת בדומה ליריבה משטוטגרט – פורשה 911 שמשווקת במגוון רחב של יחידות הנעה שונות. לדברי כלמוביל, יבואנית המותג לישראל, היא תנחת כאן בסוף השנה.


נהיגה ראשונה ב-AMG GT R:

צילום: Ioannis Kampouridis | עריכה: שחר ברקת

צילום: Ioannis Kampouridis | עריכה: שחר ברקת

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-GT S, כמו שאר גרסאות הדגם, עושה שימוש במנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4.0 ליטר המפיק 522 כ"ס, 46 כ"ס יותר מגרסת הבסיס ו-35 כ"ס פחות מהגרסה הבכירה. בהתאם, גם הביצועים מתמקמים בין שתי הגרסאות - זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות (0.2 שניות פחות מה-GT ו- 0.1 שניות יותר מה-GT C) בדרך ל-308 קמ"ש מרביים (6 קמ"ש יותר מגרסת הבסיס ו-8 קמ"ש פחות מהגרסה החזקה).

מרצדס AMG GT S רודסטר ()
תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמדים ממוקמת מאחור לטובת חלוקת משקל אופטימאלית ומעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים כמובן. ה-S מקבלת מערכת פליטה ספורטיבית, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני (מכאני ב-GT), בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים גדולים יותר (390 מ"מ מלפנים ו-360 מ"מ מאחור) ומצב מירוץ בבורר הנהיגה בדומה ל-GT C. רוחב הציר האחורי נותר כמו ב-GT הרגילה, והוא צר ב-5.7 ס"מ מה-GT C.


מרצדס AMG GT S רודסטר ()
 

מערכת היגוי אחורי אקטיבית, הסטנדרטית ב-GT C, מוצעת ב-GT S כאופציה. בנוסף תוצע חבילת "דיינמיק פלוס" הכוללת מיתלים קשיחים מיותר וכיול שונה להגה, מנוע ותיבת ההילוכים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים