שתף קטע נבחר
 

סיטרואן C3 איירקרוס - החל מ-122 אלף שקל

רכב הפנאי הקטן יצטרף לקטגוריה הולכת וגדלה, עם אבזור נוחות עשיר אך גם תג-מחיר גבוה מהמתחרים

לובינסקי, יבואנית סיטרואן משיקה בישראל את ה-C3 איירקרוס. רכב הפנאי הקטן של היצרנית יתמודד מול דגמים חדשים יחסית ומוכרים כמו סיאט ארונה ואופל קרוסלנד. תג המחיר עמו הושק גבוה מהמתחרים ומתחיל ב-122 אלף שקל ותקופת האחריות עומדת על חמש שנים.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-C3 איירקרוס הוא למעשה מחליפו של ה-C3 פיקאסו, כחלק מהעדפת רכבי פנאי על-פני מיקרו-וואנים, גם בקרב לקוחות אירופאיים שמרניים. הוא מבוסס על פלטפורמת ה-C3 אבל ארוך ממנה ב-16 ס"מ (415.5 ס"מ), רחב ב-0.5 ס"מ (175.5 ס"מ) וגבוה ב-15 ס"מ (164 ס"מ). בסיס הגלגלים עומד על 260.5 ס"מ (ארוך מה-C3 ב-6.5 ס"מ). נפח תא המטען: 410 ליטר.

 

 (צילום: ניר בן זקן) (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)

 

הוא יוצע עם יחידת שלושה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר המוכרת של הקונצרן, עם 110 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. הביצועים: זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.8 שניות, בדרך ל-183 קמ"ש מרביים. נתון צריכת הדלק הרשמי עומד על 17.8 ק"מ לליטר בממוצע.


רשימת האבזור בגרסת Feel הבסיסית (ב-122 אלף שקל) כוללת מסך מגע בגודל "7, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני חניה אחוריים וחישוקי "16 קלים. גרסת Shine הבכירה (128 אלף שקל) מוסיפה צימוד Apple Car Play, מצלמת נסיעה לאחור, מפתח חכם, חישוקי "17 קלים ומושב אחורי מתכוון למרחק (15 ס"מ לפנים-אחור) המאפשר הגדלת נפח תא המטען ל-520 ליטר.


 

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, התראת סטייה מנתיב וערנות נהג, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית (מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר בן זקן
סיטרואן C3 איירקרוס
צילום: ניר בן זקן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים