שתף קטע נבחר
 

פצצת המהירות הקטנה של מקלארן

יצרנית המכוניות הבריטית משחררת גרסת קצה קיצונית לאחת הספורטיביות הטובות שניתן לרכוש בכסף, כזו המיועדת גם לכביש הציבורי

יצרנית מכוניות הספורט הבריטית מקלארן, חושפת את ה-600 LT, גרסת קצה למכונית הספורט 570S. היא תיוצר בעבודת יד, בכמות מוגבלת ותג-מחיר בברטניה שיעמוד על 885 אלף שקל (לפני מיסים), כ-174 אלף שקל יותר מה-570S עליה היא מבוססת.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

למרות הבסיס המשותף, מקלארן מצהירה כי 25% מחלקי ה-600 חדשים וייחודיים לה. כנגזר משמה (LT ר"ת של LongTail, זנב ארוך) היא ארוכה בכ-7.5 ס"מ, בין היתר בשל מסיטי אוויר מסיביים מלפנים ומאחור, צינורות סעפת הפליטה שעברה מהפגוש אל מכסה המנוע (האחורי כמובן) וכנף מסיבית בקצה האחוריים. שינויים אלה מאפשרים גם כוח הצמדה משופר.

מקלארן 600LT ()

מקלארן 600LT ()

חלקי מרכב מקרבון וצמד מושבי ספורט שהגיעו מהסנה ועשויים אף הם מהחומר המרוכב, מאפשרים משקל עצמי של 1,247 ק"ג, 96 ק"ג פחות מה-570S. יחידת ההנעה מבוססת על ה-V8 בנפח 3.8 ליטר טווין-טורבו בתצורה מרכזית המוכר של היצרנית. בהתאם לשמו, הוא מפיק כאן 600 כ"ס, 30 כ"ס יותר מה-570S. נתון המומנט - 61.2 קג"מ - נותר אגב זהה. מקלארן לא פרסמה נתוני ביצועים, אך ה-600 תסיים את המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש מהר יותר מ-3.2 השניות להן זקוקה ה-570S.


מקלארן 600LT ()

שינויים נוספים בוצעו כדי לשפר את היכולת הדינמית, שאמורה לסייע ל-600 לככב על מסלול המירוץ. בין היתר: מיתלים עשויים מאלומיניום על-מנת להפחית את המשקל הבלתי מוקפץ, בלמי קרבון וצמיגי פירלי P-זירו טרופאו R אקזוטיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים