פצצת המהירות הקטנה של מקלארן
יצרנית המכוניות הבריטית משחררת גרסת קצה קיצונית לאחת הספורטיביות הטובות שניתן לרכוש בכסף, כזו המיועדת גם לכביש הציבורי
למרות הבסיס המשותף, מקלארן מצהירה כי 25% מחלקי ה-600 חדשים וייחודיים לה. כנגזר משמה (LT ר"ת של LongTail, זנב ארוך) היא ארוכה בכ-7.5 ס"מ, בין היתר בשל מסיטי אוויר מסיביים מלפנים ומאחור, צינורות סעפת הפליטה שעברה מהפגוש אל מכסה המנוע (האחורי כמובן) וכנף מסיבית בקצה האחוריים. שינויים אלה מאפשרים גם כוח הצמדה משופר.
חלקי מרכב מקרבון וצמד מושבי ספורט שהגיעו מהסנה ועשויים אף הם מהחומר המרוכב, מאפשרים משקל עצמי של 1,247 ק"ג, 96 ק"ג פחות מה-570S. יחידת ההנעה מבוססת על ה-V8 בנפח 3.8 ליטר טווין-טורבו בתצורה מרכזית המוכר של היצרנית. בהתאם לשמו, הוא מפיק כאן 600 כ"ס, 30 כ"ס יותר מה-570S. נתון המומנט - 61.2 קג"מ - נותר אגב זהה. מקלארן לא פרסמה נתוני ביצועים, אך ה-600 תסיים את המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש מהר יותר מ-3.2 השניות להן זקוקה ה-570S.