שתף קטע נבחר
 

פרארי פורטופינו. 1.7 מיליון שקל והיא שלכם

יבואנית המותג האיטלקי מתחילה לשווק את הפורטופינו, מחליפת הקליפורניה T שתהיה הדגם הבסיסי והזול בהיצע פרארי, ללא מערכות בטיחות מתקדמות

אוטו איטליה, יבואנית פרארי, מתחילה בשיווק הפורטופינו, כשנה לאחר שהושקה בעולם. המכונית הבסיסית והזולה בהיצע המותג נושאת תג-מחיר שמתחיל ב-1.7 מיליון שקל, 150 אלף שקל פחות מהקליפורניה T אותה היא מחליפה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הפורטופינו שומרת על תצורת גג קשיח-נפתח, אך לטענת היצרנית, מרכב האלומיניום קשיח ב-35 אחוז, והמשקל העצמי נמוך בכ-80 ק"ג. הפורטופינו ארוכה בכ-1.5 ס"מ (458.5 ס"מ) רחבה בכמעט 3 ס"מ (194 ס"מ) ושומרת על גובה דומה (132 ס"מ) ובסיס גלגלים זהה (267 ס"מ) לקליפורניה. תא המטען גדול ב-52 ליטר (292 ליטר).

המראה עודכן בחרטום אגרסיבי יותר בהשראת ה-812 סופר-פאסט, עם מסיטי אוויר המפחיתים את רעשי הרוח ב-30% ומשפרים את היעילות האווירודינמית. בתא הנוסעים יש כעת מסך מגע בגודל "10.2 בקונסולה המרכזית, הגה שונה עם מתג למענה שיחות טלפון וכאופציה צג לתצוגת נתונים מול הנוסע.

 

רשימת האבזור כוללת מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, מושבי עור מתכוונים חשמלית, בקרת שיוט, חיישני גשם, תאורה וחניה וחישוקי "20 קלים. בפן הבטיחותי יש רק ארבע כריות אוויר ללא מערכות בטיחות אקטיביות והיא מסתפקת במערכת התראה בהתקנה מקומית.


מנוע ה-V8 בנפח 3.9 ליטר כפול מגדשי טורבו מפיק 600 כ"ס, 40 כ"ס יותר מבקליפורניה T. שיא המומנט עומד על 77.5 קג"מ בהילוך שיוט והוא משתנה בהתאם להילוך הנבחר. תוספת הכוח מאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות (עשירית שניה פחות) בדרך ל-320 קמ"ש מרביים (4 קמ"ש יותר).


כבעבר, המנוע משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד הממוקמת מאחור. לפורטופינו הגה מתוגבר חשמלית, דיפרנציאל אחורי אקטיבי (E-Diff3) ובלמי קרבון. כאופציה מוצעים בולמים אדפטיביים האמורים לסייע לנוחות הנסיעה.

פורסם לראשונה 17/07/2018 02:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים