אודי מעדכנת את ה-TT - אצלנו בסוף השנה
יצרנית הרכב הגרמנית העבירה את המכונית הספורטיבית מתיחת פנים קלה המתמקדת בעיקר ביחידות ההנעה. לישראל היא תגיע בסוף השנה
השינויים העיצוביים מינוריים, ומסתכמים בעיקר בעיצוב שונה לחרטום, ליחידות התאורה ולחישוקים, כמו-גם תוספת שלושה צבעי מרכב חדשים. בתא הנוסעים נוספה תצוגת נתוני נהיגה ספורטיבית (מד הספק, מומנט ומד תאוצה צדית) על לוח המחוונים הדיגיטאלי ("12.3). היצרנית לא הבהירה האם תשלב במערכות הבטיחות של הקופה גם בלימה אוטונומית שהפכה לסוג של סטנדרט, בוודאי במכוניות עם תג-מחיר דומה.
ויש עדכון גם למנועים, עם ויתור על טורבו-דיזל וגרסת 1.8 ליטר (בנזין) הבסיסית. ה-TT העדכנית תוצע מעתה רק עם מנוע טורבו-בנזין בשלוש רמות הספק - 197 כ"ס או 245 כ"ס ו-306 כ"ס בגרסת S הבכירה. כל המנועים ישודכו לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד עדכנית (שישה ב-2.0 ליטר היוצא) או תיבת שישה הילוכים ידנית בגרסת הבסיס. ההנעה היא קדמית בגרסה החלשה. הנעה כפולה-קבועה תוצע כאופציה בגרסת הביניים וכסטנדרט ב-S.