שתף קטע נבחר
 

אודי מעדכנת את ה-TT - אצלנו בסוף השנה

יצרנית הרכב הגרמנית העבירה את המכונית הספורטיבית מתיחת פנים קלה המתמקדת בעיקר ביחידות ההנעה. לישראל היא תגיע בסוף השנה

אודי חושפת מתיחת פנים קלה ל-TT הנוכחית (דור שלישי), שני עשורים לאחר שהושקה לראשונה במרכב קופה ורודסטר. לדברי היבואנית, ה-TT מתוחת הפנים תנחת כאן בסוף השנה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

השינויים העיצוביים מינוריים, ומסתכמים בעיקר בעיצוב שונה לחרטום, ליחידות התאורה ולחישוקים, כמו-גם תוספת שלושה צבעי מרכב חדשים. בתא הנוסעים נוספה תצוגת נתוני נהיגה ספורטיבית (מד הספק, מומנט ומד תאוצה צדית) על לוח המחוונים הדיגיטאלי ("12.3). היצרנית לא הבהירה האם תשלב במערכות הבטיחות של הקופה גם בלימה אוטונומית שהפכה לסוג של סטנדרט, בוודאי במכוניות עם תג-מחיר דומה.

אודי TT ()

אודי TT ()

ויש עדכון גם למנועים, עם ויתור על טורבו-דיזל וגרסת 1.8 ליטר (בנזין) הבסיסית. ה-TT העדכנית תוצע מעתה רק עם מנוע טורבו-בנזין בשלוש רמות הספק - 197 כ"ס או 245 כ"ס ו-306 כ"ס בגרסת S הבכירה. כל המנועים ישודכו לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד עדכנית (שישה ב-2.0 ליטר היוצא) או תיבת שישה הילוכים ידנית בגרסת הבסיס. ההנעה היא קדמית בגרסה החלשה. הנעה כפולה-קבועה תוצע כאופציה בגרסת הביניים וכסטנדרט ב-S.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים