סקודה קארוק - היצע הגרסאות מתרחב
יצרנית הרכב הצ'כית חושפת גרסאות "שטח" ו"ספורט" לרכב הפנאי המוכר. עוד לא ברור האם יוצעו גם בישראל
אין להתפלא על זריזותה של סקודה לחשוף את שתי הגרסאות - למעשה, שתי רמות גימור - שימוקמו בפסגת ההיצע. שכן הביקורת העיקרית על רכב הפנאי נוגעת למראהו האנמי. בסקודה מעוניינים גם לסגור מעט את הפער מול קטגוריה יקרה יותר ולהשתלב בסוג של תת-נישה ריווחית, אשר תנגוס בנתח המכירות. זאת בעזרת לוח מחוונים כל-דיגיטאלי, מטען אלחוטי לסמארטפון, גימור-דיפון-ריפוד ייחודי ויוקרתי ועוד.
מה בעיקר שונה? חישוקי "18 או "19 גדולים משמעותית מגרסת אמבישן הבסיסית ("16) אך גם מגני פלסטיק בגימור שחור-כסוף בפגושים וספי הדלתות (בסקאוט) המיועדים לספק סוג של הגנה - בעיקר וירטואלית - בנסיעות שטח. בספורט ליין לעומת זאת בחרה סקודה במופגן באלמנטים דרמטיים, למשל גימור שחור למראות, למסגרת הסבכה הקדמית ולגגון.
סקודה מציינת כי היצע המנועים דומה: 1.5 ליטר טורבו-בנזין (150 כ"ס) או 2.0 ליטר טורבו דיזל בשתי רמות הספק (150 או 190 כ"ס) בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידניות או שבעה הילוכים כפולות-מצמד. כל גרסאות הסקאוט יוצעו עם הנעה כפולה-קבועה בעוד בספורט ליין תציע סקודה גם את מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 190 כ"ס, יחידת הנעה שתוצע רק בגרסה זו.