שתף קטע נבחר
 

סקודה קארוק - היצע הגרסאות מתרחב

יצרנית הרכב הצ'כית חושפת גרסאות "שטח" ו"ספורט" לרכב הפנאי המוכר. עוד לא ברור האם יוצעו גם בישראל

סקודה חושפת שתי גרסאות אבזור-גימור חדשות לקארוק תחת השמות סקאוט וספורט ליין. הראשונה מעניקה לו מראה קרבי ומסוקס יותר, האחרת אמורה לשוות לו ניחוח דינמי. לדברי יבואנית המותג לישראל, חברת צ'מפיון, עוד לא הוחלט על שיווק שתי הגרסאות בארץ הקודש.

סקודה קארוק ()
סקודה קארוק סקאוט

אין להתפלא על זריזותה של סקודה לחשוף את שתי הגרסאות - למעשה, שתי רמות גימור - שימוקמו בפסגת ההיצע. שכן הביקורת העיקרית על רכב הפנאי נוגעת למראהו האנמי. בסקודה מעוניינים גם לסגור מעט את הפער מול קטגוריה יקרה יותר ולהשתלב בסוג של תת-נישה ריווחית, אשר תנגוס בנתח המכירות. זאת בעזרת לוח מחוונים כל-דיגיטאלי, מטען אלחוטי לסמארטפון, גימור-דיפון-ריפוד ייחודי ויוקרתי ועוד.

סקודה קארוק ()
סקאוט

סקודה קארוק ()
ספורט ליין

 

מה בעיקר שונה? חישוקי "18 או "19 גדולים משמעותית מגרסת אמבישן הבסיסית ("16) אך גם מגני פלסטיק בגימור שחור-כסוף בפגושים וספי הדלתות (בסקאוט) המיועדים לספק סוג של הגנה - בעיקר וירטואלית - בנסיעות שטח. בספורט ליין לעומת זאת בחרה סקודה במופגן באלמנטים דרמטיים, למשל גימור שחור למראות, למסגרת הסבכה הקדמית ולגגון.

סקודה קארוק ()

סקודה מציינת כי היצע המנועים דומה: 1.5 ליטר טורבו-בנזין (150 כ"ס) או 2.0 ליטר טורבו דיזל בשתי רמות הספק (150 או 190 כ"ס) בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידניות או שבעה הילוכים כפולות-מצמד. כל גרסאות הסקאוט יוצעו עם הנעה כפולה-קבועה בעוד בספורט ליין תציע סקודה גם את מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 190 כ"ס, יחידת הנעה שתוצע רק בגרסה זו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים