שתף קטע נבחר

ג'ילי הסינית ממשיכה לצמוח - תשקיע 2 מיליארד בלוטוס

יצרנית הרכב הסינית ובעלת הבית של וולוו מעוניינת להרחיב את פעילותה חובקת העולם. ואחרי שניערה את האבק מוולוו השוודית, הגיעה תורה של לוטוס הבריטית

לא פחות משני מיליארד דולרים, זה סכום הכסף שג'ילי הסינית שוקלת להשקיע בלוטוס, יצרנית מכוניות הספורט הבריטית אותה רכשה מעשית לפני כשנה. כך טוענים מקורות שונים המקורבים ליצרניות. לפי אותם מקורות, לסינים שהצליחו להחיות את מותג הרכב השוודי וולוו בו הם מחזיקים מזה כשמונה שנים, יש תכניות גדולות עבור לוטוס הקטנה.

 

הימים הטובים של לוטוס. וגם של רוג'ר מור ()
הימים הטובים של לוטוס. וגם של רוג'ר מור

 

בהן הגדלת חטיבות הפיתוח המוערכות של הבריטים, הקמת מפעל ופסי ייצור נוספים בבריטניה, הקמת מרכז עיצוב והרחבת ארסנל הדגמים. בין היתר על-ידי דגם פנאי חדש הצפוי לראות אור כבר במהלך השנה הקרובה.

 

לפי כלי תקשורת שונים, ג'ילי מתכוונת להגדיל בכל מקרה את חלקה בלוטוס, העומד כיום על 51%. "לג'ילי יש כוונה להחזיר את לוטוס לימיה הגדולים בהם הייתה יצרנית מכוניות יוקרה מובילה בתעשית הרכב", כך הגיבו דוברי הקונצרן הסיני. יש להזכיר כי ג'ילי אינה מסתירה את כוונתה להפוך לשחקנית מובילה בשוק הרכב העולמי, כזו הניצבת בקו אחד עם הגדולות שבהן לרבות רנו-ניסאן, פולקסווגן וטויוטה הגדולות.

 

ואם עד לפני שנים ספורות נחשבו יצרנים סינים כלא תחרותיים ליצרניות הגדולות מהמערב, הגיעו מספר מהלכי רכישה גדולים, לרבות מספר תכניות התרחבות מדווחות נוספות, והוכיחו כי הסינים רחוקים מלוותר על השאיפות הגדולות. ההפך הוא הנכון. את החדירה לשוקי המערב הם צפויים לבצע בעזרת מותגים מוכרים ומבוססים, בעלי שם ותדמית מוערכת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים