שתף קטע נבחר
 

וולוו חוזרת להנעה אחורית. אבל רק בכאילו

חטיבת הביצועים החדשה-ישנה של וולוו מציעה עדכון ייחודי לתוכנת הבקרה במערכת ההנעה הכפולה של מכוניות המותג - כזו המאפשרת העברת יותר כוח לגלגלים האחוריים במטרה להעניק התנהגות דרמטית יותר, מבלי להסתכן שלא לצורך

פולסטאר, חטיבת הביצועים של וולוו, מציעה עדכון לתוכנת ההנעה הכפולה המאפשרת העברת מומנט גבוה יותר לגלגלים האחוריים. לדברי היצרנית, עדכון התוכנה שיוצע כאופציה מביא ל"שיפור בחדוות הנהיגה", מה שעשוי לטפל באחת מנקודות הביקורת להן זכתה היצרנית מאז המעבר לפלטפורמות הנעה קדמית בשנות ה-90. במאיר, יבואנית וולוו לישראל, נמסר כי אינם יכולים עדיין להבטיח שאופציה זו תוצע גם לרוכשים ישראלים.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עדכון התוכנה יוצע אך ורק בדגמים העדכניים של היצרנית המבוססים על פלטפורמות SPA או CMA. כלומר: סדרות 90, 60 וה-XC40, המצוידות גם בהנעה כפולה-קבועה מכאנית (לא גרסאות היברידיות-נטענות). יש להזכיר כי גם במקרה ומועבר יותר כוח לאחור, עדיין תהיה חלוקת העברת הכוח ביחס של עד 50-50 בדומה למערכת ההנעה של ה-S60 פולסטאר היוצאת.

וולוו V90 ()

מצב העברת כוח לגלגלים האחוריים נכנס לפעולה בעת בחירה במצב "דינמי" בבורר הנהיגה או בזמן ניתוק בקרת היציבות. העדכון כולל גם תגובת מצערת חדה יותר, כיול שונה לתיבת ההילוכים עם תגובות מהירות יותר להורדת הילוך ושמירה על ההילוך הנבחר בזמן פניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים