אודי A6 ו-A7 הגיעו והתייקרו
שתי מכוניות הסלון היוקרתיות של אודי עולות על הכביש הישראלי בגרסאות עדכניות. תגי המחיר גבוהים מאלה של הדגמים המוחלפים
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, מתחילה בשיווק ה-A6
שתתמודד מול ב.מ.וו סדרה 5
ומרצדס E קלאס,
לצד A7
עדכנית שתתמודד מול מרצדס CLS.
תג המחיר ל-A6 מתחיל ב-460 אלף שקל, תוספת של 16 אלף שקל בהשוואה לדגם המוחלף. ה-A7 תשווק במחיר התחלתי של 549 אלף שקלים, 52 אלף שקלים יותר מהמכונית היוצאת.
בהמשך שרשרת ההנעה נמצאת תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה מסוג קוואטרו-אולטרה, קדמית בבסיסה המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים רק כאשר יש בכך צורך ולטובת חסכון נוסף בדלק. הביצועים: 5.1 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש, שתי עשיריות יותר ב-A7 ומהירות מרבית של 250 קמ"ש בשתיהן. גרסאות הבסיס עם מנועי טורבו-בנזין בעלי ארבעה צילינדרים, בנפח 2.0 ליטר עם הנעה קדמית, יוצעו כאן רק בסוף השנה.
ה-A6 וה-A7 מבוססות על פלטפורמת MLB-evo המודולרית של פולקסווגן עם בסיס גלגלים כמעט זהה (292.5 ס"מ) שגדל בסנטימטר ביחס לדגמים הקודמים. תאי המטען נותרו זהים בגודלם (530 ליטר ל-A6 ועוד חמישה ליטרים ל-A7 בעלת דלת חמישית).
בשלב ראשון יוצעו השתיים רק בגרסאות החזקות המצוידות במנוע טורבו-בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר (340 כ"ס). המנוע נתמך במערכת חשמל 48V המדוממת את המנוע בעומס נמוך בשיוט (טווח מהירות שבין 55 ל-160 קמ"ש) ומקדימה את פעולת מערכת עצור וסע (בגלישה לעצירה החל מ-22 קמ"ש). החסכון צנוע: שבעה ליטרים ל-1,000 ק"מ.
בהמשך שרשרת ההנעה נמצאת תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה מסוג קוואטרו-אולטרה, קדמית בבסיסה המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים רק כאשר יש בכך צורך ולטובת חסכון נוסף בדלק. הביצועים: 5.1 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש, שתי עשיריות יותר ב-A7 ומהירות מרבית של 250 קמ"ש בשתיהן. גרסאות הבסיס עם מנועי טורבו-בנזין בעלי ארבעה צילינדרים, בנפח 2.0 ליטר עם הנעה קדמית, יוצעו כאן רק בסוף השנה.
רשימת האבזור הבסיסי כוללת לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) וצמד מסכי מגע - העליון ("10.1) אחראי על מערכת בידור-ניווט, התחתון ("8.6) על מיזוג-נוחות. יש גם מערכת שמע של B&O, ריפודי עור, הגה ומושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, תאורת מטריקס-לד, סגירת דלתות רכה, חישוקי "19 ועוד.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, התראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, כניסה לצמתים והתראה על פתיחת דלת במקרה שהשטח לא פנוי.