אופל אדם לא ייוצר אחרי 2019, אבל יהיו אחרים
היצרנית הגרמנית תחת בעלות צרפתית מפרסמת תוכניות לשנתיים הקרובות, עם שמונה דגמים וגרסאות חדשים, כולל יחידות הנעה חשמליות והיברידיות. במקביל יופסק ייצור האדם, קארל וקסקדה שהתקשו להצליח
כשנה וחצי לאחר שנרכשה על ידי קונצרן PSA (פיז'ו-סיטרואן), מצהירה אופל על תכנית להציג שמונה דגמים וגרסאות חדשים עד 2020. זאת במקביל להפסקת ייצור של שלושה דגמים פחות מצליחים: אופל אדם שימשיך עוד כשנה ללא מחליף ישיר, הקארל (תאומה לשברולט ספארק) וקסקדה, גרסת קבריולה נשכחת לאסטרה. זאת במטרה להתמקד בקטגוריות רווחיות וצומחות בשוק הרכב או במילים אחרות, להתמקד בדגמי פנאי ויחידות הנעה משולבות חשמל.
הדגמים החדשים שתציע אופל כבר בשנה הבאה יהיו ויוארו מסחרי וקורסה חדשים. הסופר-מיני של המותג תתבסס על פלטפורמת CMP (ר"ת Common Modular Platform) המשותפת עם DS3 שנחשפה בתערוכת פריז, ועם פיז'ו 208 שתוצג בהמשך השנה. היא תציע גם יחידת הנעה חשמלית-מלאה עם טווח משוער של כ-300 ק"מ.
עוד ב-2019 תוצע גרסה היברידית נטענת לרכב הפנאי גרנדלנד X. בדומה לפיז'ו 3008 PHEV, אחיו לפלטפורמה, יחידת ההנעה תשלב בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר (200 כ"ס) וצמד מנועים חשמליים (בהספק 110 כ"ס כל אחד), הראשון מחובר לגלגלים הקדמיים והשני לאחוריים. ההספק המשולב עומד על 300 כ"ס ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות בעוד שמצברי ליתיום-יון בקיבולת 13.2 kWh מאפשרים טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ עד למהירות של 135 קמ"ש.
ב-2020 יושק דור שני למוקה, רכב הפנאי הראשון והוותיק של אופל שהוצג ב-2012 וחולק פלטפורמה ורכיבי הנעה עם שברולט טראקס. הדגם החדש צפוי להתבסס על פלטפורמה משותפת עם פיז'ו 2008 העתידי.