שתף קטע נבחר

אסטון מרטין ואנטאג' בישראל. המחיר: 1.5 מיליון שקל

הדגם הקטן והמצליח ביותר של יצרנית מכוניות הספורט הבריטית מגיע לישראל ויתמודד כאן עם פורשה 911. המחיר: 1.5 מיליון שקלים

אסטון מרטין ישראל מתחילה בשיווק הוואנטאג' החדשה, כשנה לאחר שהושקה בעולם ומספר שבועות לאחר שנהגנו בה לראשונה. מכונית הקופה הקטנה שאמורה להתחרות בפורשה 911, עם פלטפורמת אלומיניום ומנוע של מרצדס, מחליפה את הדגם הקודם בעל השם הזהה ששווק במשך 12 שנים, והפך לדגם הנמכר ביותר של יצרנית מכוניות הספורט הבריטית. מחירה: 1.5 מיליון שקלים.

 

אסטון מרטין ואנטאז' (נהיגה ראשונה) – משימה 911

 

 

מנוע (המרצדס) בוואנטאג' הוא V8 בנפח 4.0 ליטר טווין-טורבו עם 503 כ"ס ו-69.9 קג"מ, חזק משמעותית מהמנוע בדגם היוצא. הוא מעביר את הכוח לגלגלים האחוריים בעזרת תיבת שמונה הילוכים אוטומטית של ZF, המחליפה רובוטית חד-מצמדית. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 3.6 שניות, המהירות המרבית עומדת על 314 קמ"ש. אסטון לקחה אמנם את מנוע ה-AMG ממרצדס כפי שהוא, אך לטענתה הוחלפה סעפת הפליטה ביחידה מפיתוח עצמי, ומפות ההצתה במחשב ניהול המנוע אף הן שונות.

 

אסטון מרטין ואנטאז' ()

ביבואנית אומרים כי במחיר הרכב כלולים גם טיפולים ושירות במהלך חמש השנים הראשונות, וכי מערכת הבטיחות המתקדמת היחידה בה הוא מצויד היא ניטור שטחים מתים. המשמעות היא כי גם אסטון מרטין ואנטאג', כמו מתחרותיה בשוק מכוניות הספורט האקזוטיות, תיאלץ להתקין מערכת התרעה מקומית כדי לעמוד בדרישות החוק.

 

לדברי תומר דותן ומאיר אוחיון, בעלי רשת אוטו-דיל היבואנית, "מדובר בדגם שכל כולו פיתוח של המנכ"ל ד"ר אנדי פלאמר, מכונית ספורט אמיתית, המהווה את המשך הדור הבא של אסטון מרטין, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה אסטרטגית, הממשיך לשחרר דגם חדש בכל שנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים