שתף קטע נבחר
 

פולריס RZR טורבו S - החל מ-206 אלף שקל

פולריס משיקה בישראל את ה-RZR טורבו S, גרסת קצה לרכב השטח הפופולארי עם תג מחיר עסיסי של יותר מ-200 אלף שקל

ד.ל.ב מוטור ספורט, יבואנית פולריס משיקה בישראל את ה-RZR טורבו S, גרסת קצה לרכב השטח SBS הפופולארי שינסה להתמודד מול המתחרה הישיר קאן-אם מאבריק X3. תג המחיר עומד על 206 אלף שקל, כ-30 אלף שקל יותר מ-RZR טורבו רגיל.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

גרסת S נועדה על מנת לשפר עוד יותר את היכולות הדינמיות בסיבובים ואת שיכוך המהמורות במהירות גבוהה. הוא מתבסס על שלדת צינורות חדשה ומחוזקת וזרועות מתלים ארוכות יותר (עצמות עצה מלפנים, זרוע נגררת מאחור) שמעניקות לו מהלך מתלה של 63.5 ס"מ (10 ס"מ יותר מהטורבו הרגיל) ועל כן הצמדה טובה יותר של הצמיגים לקרקע בשטח משובש וגידול של 20 ס"מ לרוחב (183 ס"מ) המשפר את היציבות בסיבובים.

 

פולריס RZR טורבו S ()

פולריס RZR טורבו S ()

המיתלים נתמכים על ידי יחידות קויילאובר (בולם בתוך קפיץ) של פוקס פודיום, גדולים בכחצי אינץ' בגרסת הבסיס ("2.5 מלפנים ו-"3 מאחור) ובעלי אפשרות שליטה אלקטרונית בקשיחות לעומת כוונון ידני בדגם הרגיל. גם הצמיגים גדולים יותר ("32 לעומת "29) ועליהם מולבשים צמיגי שטח של Coyote עם עמידות גבוהה בפני תקרים (8 שכבות). שינויים אלה מאפשרים גם הגדלה של מרווח הגחון ב-5 ס"מ (40.6 ס"מ).

 

פולריס RZR טורבו S ()

יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי שני צילינדרים מוגדש בנפח 925 סמ"ק עם 168 כ"ס בשידוך לתמסורת וריאטור עם הנעה אחורית, כפולה והילוך כוח. מבחינה ויזואלית מקבל ה-S יחידות תאורת לד סביב לסבכה הקדמית בעוד שתא הנוסעים כולל מושבים המציעים תמיכה משופרת, הגה של ספארקו ומסך בגודל "7 הכולל מצלמת נסיעה לאחור ולפנים, רדיו, צימוד לבלוטות', ושליטה בכיוון המיתלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים