שתף קטע נבחר
 

הרד-נק השתגע - פורד F150 עם ביצועים של פורשה

עוד קצת מתערוכת שיפורי הרכב שנערכת בלאס וגאס והפעם: גרסה סופר-כוחנית לרכב הכי נמכר בארה"ב

סדנת השיפורים האמריקאית הנסי חושפת בתערוכת SEMA גרסה משודרגת לפורד F150 ראפטור עם מנוע V8. הייצור מוגבל ל-100 יחידות, עם תג-מחיר מפלצתי וחסר היגיון של 148 אלף דולר (552 אלף שקל לפני מיסים), פי שלושה ממחירו - הגבוה מאוד ממילא - של ראפטור בסיסי.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ההסבה מגיעה כמענה למחאת לקוחות הטנדר הקיצוני בצפון אמריקה, שאינו מציע יחידת V8 "קלאסית" ומסתפק במנוע V6 בנפח 3.5 ליטר טורבו-בנזין. ההסבה של הנסי כוללת מנוע V8 (כמובן) בנפח 5.0 ליטר מתוצרת פורד, המשמש גם במוסטאנג. אבל הסדנה מטקסס לא הסתפקה בכך והוסיפה מגדש-על, מערכת הזרקת דלק, מחשב ניהול מנוע וסעפות יניקה ופליטה שונים.

פורד F150 וולוסי ראפטור V8 ()
המנוע מפיק כעת 758 כ"ס, 308 כ"ס יותר מגרסת המקור. תיבת 10 הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם הנעה אחורית, כפולה והילוך כוח, נותרו ללא שינוי. לדברי הנסי, הזינוק ל-96 קמ"ש אורך 4.1 שניות, נתון דומה לפורשה 911.


פורד F150 וולוסי ראפטור V8 ()

שינויים נוספים כוללים מיתלים שונים של Fox המאפשרים הגבהת מרכב של 15.2 ס"מ ("6), צמגי שטח אגרסיביים של BFGoodrich בגודל "37 (מידה דומה להאמר H1) המולבשים על חישוקי "20 יחודיים, פגוש קדמי עם יחידות תאורת לד וסימולי הדגם סביב למרכב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים