הונדה משחררת תשובה יפנית הולמת
יצרנית הרכב היפנית הציגה אב-טיפוס לרכב פנאי שיתמודד מול פולריס RZR הפופולארי. עוד לא ברור מתי ואם בכלל יגיע לאולם התצוגה
הונדה חושפת אב-טיפוס לרכב שטח SBS (ר"ת SideBySide) לארבעה נוסעים, כתשובה למתחרים כמו פולריס RZR
וקאן אם מאבריק.
ולמרות שייצור סדרתי לא מתוכנן בקרוב, אי אפשר שלא להתרשם מהביצוע המבריק.
הונדה לא מפרסמת פרטים טכניים אודות אב הטיפוס, אך ניתן לשער שהוא עושה שימוש ביחידת ההנעה המקורית הטנדר. מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר עם 280 כ"ס, יותר מ-200 כ"ס מיחידות ההנעה של פולריס וקאן אם. הוא משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.
כבסיס משמש מרכב הרידג'לין (Ridgeline), הטנדר-רכב-פנאי של הונדה החולק פלטפורמה (מרכב אחוד) עם הפיילוט, רכב הפנאי המוכר של היצרנית. גוף הטנדר הופשט במקומו הותקנו מכסה מנוע, דלתות צד, כלוב בטיחות וארגז שעוצבו בהשראת רכב השטח-עבודה פיוניר. ארבעת מושבי ספורט אדומים נתרמו על ידי הסיוויק טייפ R.
הונדה לא מפרסמת פרטים טכניים אודות אב הטיפוס, אך ניתן לשער שהוא עושה שימוש ביחידת ההנעה המקורית הטנדר. מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר עם 280 כ"ס, יותר מ-200 כ"ס מיחידות ההנעה של פולריס וקאן אם. הוא משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.
מערך המיתלים הנפרדים אינו מקורי אבל נתמך יחידות קוויל אובר (בולם בתוך קפיץ) שונות האמורות לספק יכולת ספיגה גבוהה בשטח משובש. עוד הותקנו צמיגי שטח אגריסיביים (MT) של dickCEPEK על חישוקים ייעודיים ומיגון מסיבי לגחון.
הונדה רכב שטח SBS