פורשה 911 החדשה: חשיפה כמעט מלאה ומעוררת חשק
יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית משחררת תמונות מבטיחות של ה-911 החדשה, שבועות ספורים לפני השקתה העולמית והמלאה. תגיע אלינו ברבעון הראשון של השנה
פורשה חושפת תמונות ראשונות של ה-911 החדשה (שם
קוד 992), כחודש לפני חשיפתה הרשמית בתערוכת לוס אנג'לס. לדברי היבואנית, ה-911 החדשה תנחת כאן ברבעון הראשון של 2019.
עד אז משחררת היצרנית תמונות - שחושפות לפחות חיצונית כמעט הכל - של הדגם החדש, דור שמיני בשושלת. התמונות, כך פורשה, צולמו במדינות המפרץ שם נבחנה המכונית בתנאי חום קיצוניים (עד 50 מעלות), פינלנד שהעניקה תנאים קיצוניים אחרים (עד מינוס 30) ועד אוויר דליל בחמצן בהר אוונס שברכס קולורדו - 4,300 מטר מעל פני הים. פורשה מעדכנת כי העבירה את ה-911 החדשה ניסויי נהיגה עירונית בערים שונות בסין וכמובן במסלול נורבורגרינג הגרמני ונארדו האיטלקי. בסך הכל השלימה ה-992, כך פורשה, יותר משלושה מיליון קילומטרים של מבחנים מפרכים.
ה-911 היא אחת ממכוניות הספורט הפופולאריות בעולם, עם יותר ממיליון יחידות שיוצרו ב-55 השנים האחרונות, והמראה העדכני אינו שונה מהותית מהקודם, למרות שמדובר במכונית חדשה לחלוטין. מתמונות המכונית העוטה מדבקות הסוואה חלקיות, ניתן להבחין בשינויי עיצוב קלים למדי. העדכון המשמעותי הוא בחלקה האחורי עם יחידת תאורה לכל רוחב הזנב ומסיט אוויר חשמלי גדול משמעותית מבעבר. תא הנוסעים צפוי לעבור שדרוג מהותי עם מסך מגע גדול בקונסולה המרכזית, אך עדיין לשמור על מד סל"ד אנלוגי גדול במרכז לוח המחוונים. בנוסף היא תציע מערכות בטיחות מתקדמות.
עד אז משחררת היצרנית תמונות - שחושפות לפחות חיצונית כמעט הכל - של הדגם החדש, דור שמיני בשושלת. התמונות, כך פורשה, צולמו במדינות המפרץ שם נבחנה המכונית בתנאי חום קיצוניים (עד 50 מעלות), פינלנד שהעניקה תנאים קיצוניים אחרים (עד מינוס 30) ועד אוויר דליל בחמצן בהר אוונס שברכס קולורדו - 4,300 מטר מעל פני הים. פורשה מעדכנת כי העבירה את ה-911 החדשה ניסויי נהיגה עירונית בערים שונות בסין וכמובן במסלול נורבורגרינג הגרמני ונארדו האיטלקי. בסך הכל השלימה ה-992, כך פורשה, יותר משלושה מיליון קילומטרים של מבחנים מפרכים.
ה-911 היא אחת ממכוניות הספורט הפופולאריות בעולם, עם יותר ממיליון יחידות שיוצרו ב-55 השנים האחרונות, והמראה העדכני אינו שונה מהותית מהקודם, למרות שמדובר במכונית חדשה לחלוטין. מתמונות המכונית העוטה מדבקות הסוואה חלקיות, ניתן להבחין בשינויי עיצוב קלים למדי. העדכון המשמעותי הוא בחלקה האחורי עם יחידת תאורה לכל רוחב הזנב ומסיט אוויר חשמלי גדול משמעותית מבעבר. תא הנוסעים צפוי לעבור שדרוג מהותי עם מסך מגע גדול בקונסולה המרכזית, אך עדיין לשמור על מד סל"ד אנלוגי גדול במרכז לוח המחוונים. בנוסף היא תציע מערכות בטיחות מתקדמות.
ה-992 תתבסס על פלטפורמת הדגם הנוכחי, ה-991. בדגמים הראשונים שיוצגו - קררה וקררה S הבסיסיות בהיצע - יוצע כבעבר אותו מנוע בוקסר - שישה צילינדרים, 3.0 ליטר, טווין-טורבו-בנזין - שהוצע עוד ב-2015 ומכונה 991.2. תיבת שבעה הילוכים ידנית תגיע מהדגם הקודם, בעוד ה-PDK כפולת המצמד עם שמונה הילוכים תהיה חדשה. ההנעה תהיה אחורית או כפולה-קבועה כאופציה.
בעתיד צפויות גם גרסאות קבריולט, טארגה, טורבו ו-GT. על פי פרסומים בעיתונות הרכב האירופאית, ה-992 תהיה הדגם הראשון בסדרה לקבל יחידות הנעה היברידיות משולבות חשמל.
פורשה 911