שתף קטע נבחר
 

חשיפה חלקית: ב.מ.וו M8 כאן בעוד שנה

היצרנית הגרמנית חושפת חלקית את גרסת הביצועים לסדרה 8 החדשה, שתנסה להתמודד מול מרצדס S63 AMG קופה ופורשה 911 טורבו. לישראל היא תגיע ברבעון השלישי של 2019

ב.מ.וו מפרסמת תמונות ומידע ראשוני על ה-M8, גרסת הקצה למכונית הקופה החדשה שלה, שתנסה להתמודד מול מרצדס S63 AMG קופה ופורשה 911 טורבו. ההשקה הרשמית צפויה לשנה הבאה ומהיבואנית, דלק מוטורס, נמסר כי לישראל תגיע במהלך הרבעון השלישי של 2019.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

כמו סדרה 8 הרגילה, גם ה-M8 תוצע במרכב קופה כפי שהיא מופיעה בתמונות מניסויי נהיגה במסלול אסטוריל, בגרסת קבריולה עם גג נפתח וגראן קופה ארבע דלתות. למרות מדבקות הסוואה, ניתן להבחין כי השינויים העיצוביים, כוללים פגושים שונים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים, מסיט אוויר עם רביעיית מפלטים מאחור, ספויילר קטן על קצה דלת תא המטען, ומראות בחיבור (דמוי) שתי צלעות - כמקובל בדגמי חטיבת הביצועים.

ב.מ.וו M8 ()
ב.מ.וו M8

 

יחידת ההנעה תגיע מה-M5, והיא משלבת מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר כפול מגדשי טורבו עם יותר מ-600 כ"ס, בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה מתוחכמת. כמו במכונית הסאלון, יש אפשרות לניתוק ההנעה הקדמית והישארות בהנעה אחורית בלבד. אלה אמורים לאפשר זינוק ל-100 קמ"ש בקצת יותר משלוש שניות, בדרך למהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש.


ב.מ.וו M8 ()
ב.מ.וו M8
 

היצרנית טוענת שה-M8 יקבל כיול ייחודי להגה ומתלים קשיחים יותר, המאפשרים גם הנמכה של המרכב והורדת מרכז הכובד. מהתמונות ניתן להבחין כי הצמיגים רחבים יותר משל סדרה 8 (275/35 מלפנים ו-285/35 מאחור), וכי הם עוטים גומי תוצרת פירלי מסדרת P-זירו, לעומת ברידג'סטון פוטנזה בסדרה 8 הרגילה. גם הבלמים שונים – והם כוללים דיסקים מחוררים לטובת עמידות בחום, וקאליפרים גדולים יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים