שתף קטע נבחר
 

יגואר i-pace בישראל - החל מ-454 אלף שקל

יבואנית יגואר מתחילה לשווק את רכב הפנאי החשמלי, עם טווח נסיעה של יותר מ-400 ק"מ ותג-מחיר התחלתי של 454 אלף שקל

חברת המזרח, יבואנית יגואר, מתחילה לשווק את ה-i-pace, רכב פנאי חשמלי ראשון של היצרנית שיתמודד מול מתחרים כמו אודי e-טרון ומרצדס EQC ששיווקם יתחיל בשנה הבאה. תג המחיר מתחיל ב-454 אלף שקל לגרסת הבסיס.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בהשוואה ל-F-פייס, ה-I-פייס קצר ב-5 ס"מ (468 ס"מ), צר ב-6 ס"מ (201 ס"מ) ונמוך ב-8.5 ס"מ (156.5 ס"מ). בסיס הגלגלים לעומת זאת ארוך ב-11.5 ס"מ (299 ס"מ). לתא המטען נפח של 656 ליטר, ויש תא נוסף בנפח 27 ליטר מתחת למכסה האין-מנוע מלפנים.

יגואר I-פייס ()
יגואר I-פייס

 

יחידת ההנעה משלבת שני מנועים חשמליים בתפוקה משולבת של 400 כ"ס ו-71 קג"מ - האחד מחובר לגלגלים הקדמיים והשני לאחוריים - האחראים להנעה כפולה. הביצועים: 4.8 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש, 200 קמ"ש מרביים וטווח נסיעה תיאורטי של 470 ק"מ (לפי תקן WLTP העדכני). זמן הטעינה של מצברי ליתיום-יון בקיבולת kWh90 עומד על כ-10 שעות בטעינה רגילה, בעוד שטעינה מהירה תאפשר 80 אחוז סוללה תוך 45 דקות. לדברי היבואנית, עמדות שכאלה בהספק 150 DC יוצעו בישראל במהלך 2019. 


יגואר I-פייס ()
יגואר I-פייס

 

גרסת SE הבסיסית (ב-454 אלף שקל) כוללת לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מסך מגע ("10) עם מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "20 קלים. אבזור הבטיחות כולל שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).


יגואר I-פייס ()
יגואר I-פייס
 

גרסת HSH הבכירה (ב-508 אלף שקל) מוסיפה מתלי אוויר המאפשרים להגביהה את הגחון, מצלמות היקפיות, קירור למושבים הקדמיים וחימום לאחוריים, תצוגת נתונים עלית, תאורת מטריקס-לד וחלון שמש פנוראמי (שאינו נפתח).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים