טויוטה ולקסוס עומדות להציג גרסאות קצה ספורטיביות
היצרנית היפנית וחטיבת היוקרה שלה צפויות לחשוף בקרוב שתי גרסאות קצה ספורטיביות בתערוכת רכב שונות. בינתיים הן משחררות קדימון
הסופרה, מהדגמים המעניינים בשנה החולפת טרום הצגת גרסת ייצור סדרתית, עושה עוד צעד תקשורתי-יח"צני בדרך לכביש, אבל הפעם עם קדימון לגרסת GR, ר"ת של GAZOO Racing חטיבת הביצועים והמרוצים של היצרנית. תמונת הקדימון חושפות צללית של אב הטיפוס עם ספוילר אחורי עצום מידות בקצה דלת תא המטען.
הסופרה שתושק השנה (שם קודA90) היא דור חמישי בשושלת מכונית הספורט היפנית ועומדת להחזיר את השם המפורסם לאחר 17 שנים בהן הוא נעדר מאולמות התצוגה. הסופרה פותחה בשיתוף ב.מ.וו וחולקת פלטפורמה עם ה-Z4 החדשה. גם יחידות ההנעה יגיעו מהיצרנית הבווארית - מנועי טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 265 כ"ס ושישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 340 כ"ס.
הם ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית, אולם יתכן שגם תיבת שישה הילוכים ידנית תוצע בשווקים עם הגה בצד ימין (יפן, בריטניה ואוסטרליה). טטסויה טאדה, המהנדס הראשי של הפרויקט ומי שחתום גם על ה-GT86 הספורטיבית, אמר בעבר כי "הגרסה עם מנוע הארבעה צילינדרים תהיה קלה יותר, עם חלוקת משקל טובה יותר ויכולת כניסה לפניה (turn-in) עדיפה".
הקופה הספורטיבית של לקסוס, ה-RC-F, תוצג בגרסת מסלול (Track Edition). תמונות הקדימון שחשפה היצרנית מראה רק ספוילר עשוי קרבון המותקן מאחור אולם תמונות ריגול שפורסמו ברשת מראות כי המכונית תעשה שימוש באותו חומר קל וחזק (ויקר) גם בגג ובמכסה המנוע, ובכך תתאפשר הפחתת משקל קלה. שינויים נוספים לגרסה הם יחידות תאורה, פגושים וחישוקים שונים.
יחידת ההנעה תמשיך להתבסס על מנוע V8 בנזין אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. ההספק עשוי להיות גבוה במעט מ-477 כ"ס שהיא מציעה כיום. בנוסף היא צפויה לקבל מערך מיתלים, בלמים וצמיגים שונים שישפרו את היכולת הדינמית.