ספורט בסיסי: פורשה בוקסטר וקאיימן למכורים
פורשה חושפת גרסאות בסיס ספורטיביות לקאיימן ולבוקסטר תחת הכינוי T. ללא מערכת שמע ומסך מגע, עם יחידת הנעה בסיסית אבל שינויי מיתלים המבטיחים יכולת דינמית משופרת
פורשה חשפה גרסאות ביצועים בסיסיות לקאיימן
ובוקסטר
המכונות "T", כפי שעשתה בעבר עם ה-911.
לדברי היבואנית, השתיים אמורות לנחות אצלנו בחודש מאי הקרוב.
יחידת ההנעה נותרה מרכזית, ארבעה צילינדרים מוגדשים בתצורת בוקסר ובנפח 2.0 ליטר עם 300 כ"ס, ותיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת-מצמד. הזינוק ל-100 קמ"ש מסתיים תוך 5.1 שניות לידנית ו-4.7 שניות ל-PDK, תודות לחבילת ספורט כרונו (המגיעה כציוד תקני) וכוללת בקרת שיגור ותושבות מנוע ותיבת הילוכים "אקטיביות" שנועדו להפחית את הרעידות. המהירות המרבית בכל הגרסאות עומדת על 275 קמ"ש.
מבחינה מראה השתיים נבדלות בחישוקי "20 מושחרים ("18 בגרסאות הבסיס), האות T על העכוז וצמד צינורות פליטה (לעומת אחד). בתא הנוסעים מחליפות רצועות בד אדומות את ידיות פתיחת הדלתות, בדומה לצבע חגורות הבטיחות ותפרי הריפודים. המושבים מציעים תמיכה משופרת ומערכת השמע ומסך המגע הוסרו אם כי זה האחרון ניתן לשילוב ללא תוספת תשלום.
יחידת ההנעה נותרה מרכזית, ארבעה צילינדרים מוגדשים בתצורת בוקסר ובנפח 2.0 ליטר עם 300 כ"ס, ותיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת-מצמד. הזינוק ל-100 קמ"ש מסתיים תוך 5.1 שניות לידנית ו-4.7 שניות ל-PDK, תודות לחבילת ספורט כרונו (המגיעה כציוד תקני) וכוללת בקרת שיגור ותושבות מנוע ותיבת הילוכים "אקטיביות" שנועדו להפחית את הרעידות. המהירות המרבית בכל הגרסאות עומדת על 275 קמ"ש.
גרסאות ה-T יקבלו מיתלים מוקשחים המנמיכים את המרכב ב-2 ס"מ ונתמכים על-ידי בולמי זעזועים אדפטיביים. בנוסף, גרסאות ידניות יצוידו בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני, בזמן שכפולת המצמד תזכה לדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני.
פורשה 718 T