שתף קטע נבחר
 

פיז'ו מעדכנת: 308 ו-108 מעודכנות ובטוחות יותר

המשפחתית הקומפקטית ומכונית המיני ישווקו החל מעתה בגרסאות עדכניות הכוללות גם מערכות בטיחות מתקדמות. מחיר הבסיס ל-308 מתייקר ב-3,000 שקלים

לובינסקי, יבואנית פיז'ו, מתחילה לשווק את ה-308 המוכרת לאחר מתיחת פנים ועם תג-מחיר בסיסי שהתייקר ל-132 אלף שקל (עוד 3,000 שקל). לצדה תשווק מעתה גם 108 עדכנית במחיר שמתחיל ב-70 אלף שקלים.


סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

גרסת הבסיס של ה-308 תצויד כבעבר במנוע טורבו-בנזין בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (130 כ"ס), כעת עם תיבת שמונה הילוכים חדשה (שישה בדגם היוצא). הביצועים נותרו כמעט זהים: 9.8 שניות ל-100 קמ"ש ו-205 קמ"ש מרבים, בעוד צריכת הדלק השתפרה בפועל: 18.5 ק"מ לליטר.

להיצע הדגמים מצטרפת גרסת GT שמחירה 180 אלף שקלים והיא מצוידת במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר (177 כ"ס, 40.8 קג"מ) ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הביצועים: 8.2 שניות ל-100 קמ"ש, 225 קמ"ש מרביים ו-22.7 ק"מ לליטר סולר. שתי הגרסאות יקבלו כציוד תקני מערכות בטיחות מתקדמות הכוללת בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, זויה תמרורים והתראת שטחים מתים וערנות נהג.


ה-108, אחות כמעט-תאומה לטויוטה אייגו, תשווק מעתה רק עם מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר שעבר התאמות ושינויים לצורך עמידה בתקני זיהום אוויר עדכניים. השינויים כוללים הזרקת דלק כפולה (שני מזרקים לכל צילינדר), תזמון משתנה גם לשסתומי הפליטה (רק יניקה בדגם הקודם), יחס דחיסה גבוה מבעבר, הפחתת חיכוך ומערכת קירור נוספת לגזי הפליטה.
פיז'ו 108 ()
פיז'ו 108
שינויים אלה מאפשרים עליה קלה של 3 כ"ס (72 כ"ס) על חשבון ירידה של 0.2 קג"מ (9.5 קג"מ), כעת רק עם תיבת חמישה הילוכים רובוטית חד-מצמדית. הביצועים נותרו דומים: זינוק ל-100 קמ"ש אורך 15.7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 160 קמ"ש מרביים.

 

ה-108 כוללת כעת אפשרות צימוד ל-Apple CarPlay במערכת הבידור-תפעול עם מסך מגע ("7 כבעבר) ותוספת מערכת בטיחות אקטיבית הכוללת בלימה אוטונומית והתראת סטייה מנתיב. גג בד נפתח יוצע בתוספת תשלום של 9,000 שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים