הטנדר החדש של ראם - כאן בסוף השנה
קרייזלר חושפת דור חדש לראם HD עם מראה עדכני, תא נוסעים מודרני, מערכות בטיחות מתקדמות והבטחה ליכולות העמסה וגרירה הטובות בקטגוריה. לישראל יגיע בסוף השנה
העיצוב החיצוני עודכן עם יחידות תאורה גדולות מבעבר ומשולבות לד, שם הגרסה (2500 או 3500) מופיע בפינות מכסה המנוע ואיך לא, גם כאן גדלה הסבכה הקדמית לממדי ענק ("ב-30% לטובת קירור מנוע משופר") עם שם המותג (ניתן לבחירה בין שש אפשרויות) במקום הלוגו המוכר. השדרוג בתא הנוסעים מסיבי עוד יותר לרבות מה שראם מכנה "חומרים איכותיים ומגוונים יותר". יש גם "חוגת-הילוכים" במקום הבורר המסורתי, תא אחסון מודולארי בין המושבים ומסך מגע ענק ("12) בקונסולה המרכזית.
רשימת האבזור כוללת בין היתר מערכת מצלמות היקפיות, כולל אחת ייעודית לארגז עם אפשרות לזום, טעינה אלחוטית לסמארטפון, מערכת שמע של הרמן קרדון עם 17 רמקולים ודלת ארגז נפתחת חשמלית עם תוספת שקע חשמל בתאי צד אופציונאליים ("ראם בוקס"). בטיחות? בלימה אוטונומית, התראת שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית וחיישני לחץ אוויר כולל לאלה שבנגרר (עד 12 צמיגים).
יחידת ההנעה הרלוונטית לשוק הישראלי תמשיך להיות הטורבו-דיזל מבית קאמינס, שישה צילינדרים בנפח 6.7 ליטר. בגרסת 2,500 הוא מפיק כבעבר 370 כ"ס ו- 117.5 קג"מ (7.5 קג"מ יותר), בעוד ב-3,500 התפוקה עלתה ל-400 כ"ס עם לא פחות מ-138.3 קג"מ ב-1,800 סל"ד. גרסה סופר-חזקה זו זוכה גם לתמסורת מחוזקת הנדרשת לעומס הגבוה, עם תיבת שישה הילוכים חדשה מתוצרת איסין ותיבת העברה (הנעה אחורית, כפולה והילוך כוח) של בורג-וורנר. לדברי היצרנית, לראם 3,500 כושר גרירה (15.9 טון) וכושר העמסה (3.5 טון) - הגבוהים בקטגוריה.
חומרים קלים במערכת ההנעה ומכסה מנוע מאלומיניום מאפשרים הפחחתת משקל צנועה של 64 ק"ג. גם מערך המיתלים שונה במטרה לשפר את נוחות הנסיעה. מערכת הבלמים אמורה לפי ראם לספק תחושה טובה יותר בדוושה, ונוספו חומרי בידוד ומערכת אקטיבית ליצירת הד-חוזר מהרמקולים שמטרתה להפחית רעשי מנוע, רוח ודרך.
בארה"ב תשווק כבעבר גרסת פאוור-וואגון ייעודית לשטח לראם 2,500, שמוצע רק עם מנוע בנזין (המי V8, בנפח 6.4 ליטר, 410 כ"ס) ועל כן לא יעשה עליה. היא מצוידת בבולמי זעזועים של בילשטיין, צמיגי שטח קרביים של גודייר (285/70) על חישוקי "17 שונים וכננת WARN Zeon-12 עם כבל פלזמה. גרסת זו מאפשרת לנתק את המוט המייצב הקדמי לטובת הארכת מהלך המתלה, כמו-גם בנעילה לדיפרנציאל האחורי והקדמי.