מיצובישי אאוטלנדר - הנעה כפולה בגרסה חדשה
פחות זריז, יותר שתיין אבל עם הנעה כפולה: מיצובישי אאוטלנדר ישווק ב-4X4 כבר בגרסת גיצמור-אבזור בסיסית. התוספת: 10,000 שקלים
רכב הפנאי הפופולארי של מיצובישי זוכה לגרסה חדשה - הנעה כפולה ברמת גימור בסיסית ומחיר של 180 אלף שקלים. בכך תשווק מיצובישי את הרכב בעל שבעה מקומות ישיבה עם הנעה כפולה הזול ביותר בישראל. מחירו יקר ב-10,000 שקלים מגרסת ההנעה הקדמית המקבילה, והוא זול ב-20 אלף שקלים מגרסת ההנעה הכפולה היחידה שניתן היה לרכוש כאן.
יחידת ההנעה מוכרת וכוללת מנוע 2.0 ליטרים בהספק של 150 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה. ההנעה הכפולה אחראית לתוספת משקל של 65 ק"ג ומאטה את הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש באופן ניכר - 13.3 שניות לעומת 12.1 עם הנעה קדמית. בהתאם, צריכת הדלק כעת גבוהה יותר ועומדת על 13.7 ק"מ לליטר רשמיים, לעומת 14.5 ק"מ לליטר עם הנעה קדמית. דרגת הזיהום עלתה מ-4 ל-7, עוד לפני העדכון הצפוי בחודש אפריל.
רמת הגימור הבסיסית - Intense - כוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים בשורה השניה, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם אפליקציות של ווייז ופאנגו, מצלמת רוורס, חיישני גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות חשמלית ובלם יד חשמלי. בתחום הבטיחות כולל המפרט שבע כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
בשנים האחרונות חיזק האאוטלנדר את מעמדו כרכב הנמכר בישראל עם שבעה מקומות ישיבה. ב-2018 עלו על הכביש 5,385 יחידות של האאוטלנדר, לעומת 3,610 של ניסאן אקסטרייל, 2,499 של סקודה קודיאק ו-929 יחידות של קיה סורנטו.
הכותב חבר מערכת iCar