שתף קטע נבחר

מאזדה מתכננת הפתעה לז'נבה. עשויה להציג CX4

יצרנית הרכב היפנית מעדכנת כי תציג רכב פנאי חדש בתערוכת ז'נבה בעוד כחודש, ומפרסמת בינתיים תמונת-צללית של חלקו האחורי. לפי השערות באירופה, יתכן ומדובר בגרסה מקומית ל-CX4 ששווק עד כה רק בסין

מאזדה תציג בתערוכת ז'נבה בעוד כחודש רכב פנאי חדש. היצרנית היפנית לא חושפת פרטים רבים, פרט לתמונה מוצללת של חלקו האחורי. ביבואנית המותג לישראל, חברת דלק מוטורס, לא חושפים עדיין מתי הוא צפוי להגיע לישראל.

 

מאזדה SUV ()

היצרנית ציינה כי מדובר ברכב פנאי קומפקטי, הגדרה המתייחסת בעיקר למידותיו החיצוניות, הממקמות אותו בקטגוריה בה היא כבר נוכחת עם ה-CX5. לפי מספר מקורות מדובר בגרסה אירופאית ל-CX4, פנאי-קופה המבוסס על פלטפורמה ומכלולי הנעה של ה-CX5, ששווק עד כה רק בשוק הסיני. הנחה זו מתבסס על רצון היצרנית למצב עצמה גבוה מבעבר, שכן תצורת מרכב זו נפוצה בעיקר במותגי יוקרה, למעט רנו עם הארקנה שגם הוא אינו משווק באירופה כעת.

 

מאזדה CX4 ()
מאזדה CX4

 

בהודעה רשמית ששחררה היום (ג') אומרת מאזדה כי מראה הדגם החדש יהיה בהתאם לשפת העיצוב "קודו" (הנפש של התנועה), וכי הוא ישתמש בדור הבא של יחידות ההנעה, כולל ה-Skyactiv-X שהוצע לראשונה ב-3 החדשה - מנוע בנזין ראשון עם הצתה באמצעות דחיסת אוויר על-ידי הבוכנה, בדומה למנועי דיזל ובשונה ממנועי בנזין כיום בהם תערובת אוויר-דלק מוצתת על-ידי מצת חשמלי (פלאג). על פי מאזדה, המנוע מעניק תוספת של 10%-30% במומנט לעומת מנועי בנזין אטמוספריים, חסכוני יותר ממנועי דיזל עדכניים ובעל פליטת מזהמים נמוכה ב-50%.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים