המיניוואן של סיטרואן משתדרג
סיטרואן C4 ספייס-טורר זוכה לתיבת שמונה הילוכים, מנוע דיזל חדש ומערכות בטיחות אקטיביות בכל הגרסאות. וגם: גרסת חמישה מושבים חוזרת
קבוצת לובינסקי הודיעה על חזרתה לאולם התצוגה של גרסת חמישה מושבים ל-C4 ספייס-טורר (לשעבר פיקאסו), שדרוג המפרט הטכני ותוספת מערכות בטיחות. במקביל, מחיר הכניסה לדגם בעל שבעה מושבים עלה ב-10,000 שקלים.
גרסת החמישה מושבים תעלה 140 אלף שקלים והיא תצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטרים (130 כ"ס) שיחליף את מנוע ה-1.6 ליטרים (165 כ"ס) הוותיק. תיבת שמונה הילוכים אוטומטית תעביר את הכוח לגלגלים, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.5 שניות וצריכת הדלק המשולבת (על פי תקן WLTP החדש) עומדת על 19.2 ק"מ לליטר.
מנוע זהה יוצע גם בגרסת השבעה מקומות ישיבה, שמחירה 160 אלף שקלים, תוספת של 10,000 שקלים - ומספר פריטי אבזור - ביחס למחיר הקודם לדגם. גרסת הדיזל (ב-175 אלף שקלים) תוצע רק בתצורת שבעה מושבים, עם המנוע המוכר של פיג'ו 3008 המייצר 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ. גם כאן תשודך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 25 ק"מ לליטר.
כל הגרסאות ישווקו ברמת גימור אקסלוסיב, הכוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, חיישני גשם ותאורה, מראה נגד סנוור, מצלמת רוורס, מערכת חניה אוטומטית, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי ועוד.
בתחום הבטיחות מציע הספייס-טורר בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לתיקון סטיה מנתיב, ניטור רכב בשטח מת במראות (כולל היגוי אקטיבי) ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
הכותב חבר מערכת iCar