שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו מציגה X3M ו-X4M - כאן בסוף השנה

היצרנית הגרמנית חושפת גרסאות קצה לרכבי הפנאי, X3M ו-X4M, עם הספק של כ-500 כ"ס ו-250 קמ"ש מרביים. לישראל הם יגיעו ברבעון השלישי של השנה

ב.מ.וו חושפת X3M ו-X4M, גרסאות קצה ספורטיביות לרכבי הפנאי, שעברו השבחה בחטיבת הביצועים של היצרנית ויתמודדו מול מתחרים כמו פורשה מקאן טורבו, אלפא סטלביו קואדרפוגליו ומרצדס GLC 63 AMG. לדברי דלק מוטורס, היבואנית, הם ינחתו כאן ברבעון השלישי של השנה. 

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

שני הדגמים עושים שימוש במנוע שישה צילינדרים כפול מגדשי טורבו בנפח 3.0 ליטר, ובשתי רמות הספק - 480 כ"ס בגרסה הרגילה, או 510 כ"ס בקומפטישן. זו האחרונה מקבלת גם סעפת פליטה שונה, המאפשרת צליל מנוע נוכח יותר. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, והנעה כפולה קבועה (M xDrive) עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני.

 

ב.מ.וו X3M X4M ()

הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות בגרסה הרגילה, 4.1 שניות בקומפוטישן, 0.3 שניות יותר מהמתחרים של מרצדס ואלפא. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש או 280 קמ"ש בלעדיה. שינויים נוספים נוגעים למערך מיתלים קשיח יותר, המאפשר הנמכת מרכב קלה ונתמך בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים גדולים יותר (395 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור), וצמיגי מישלין פיילוט ספורט.

 

ב.מ.וו X3M X4M ()

בהשוואה לגרסאות הרגילות, השינויים הוויזואליים כוללים פגושים שונים, עם פתחי אוורור גדולים מלפנים ורביעיית מפלטים מאחור, מראות שונות, חישוקים גדולים ("20 או "21 כאופציה) וסמלי M על סבכת הכליות מלפנים, דלת תא המטען מאחור, וכונסי האוויר מאחורי בתי הגלגלים הקדמיים. בתא הנוסעים יש מושבים בעלי תמיכה צידית משופרת, והגה עם צמד מתגים (M1 ו-M2) המאפשרים מעבר למצב נהיגה קבוע מראש.

 

ב.מ.וו X3M ()

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים