שתף קטע נבחר
 

אודי חושפת דגמים היברידיים נטענים

היצרנית הגרמנית הציגה גרסאות היברידיות נטענות לארבעה דגמים שונים, עם יכולת נסיעה של 40 ק"מ על כוח החשמל בלבד. לישראל הם יגיעו בתחילת 2020

באיחור ניכר יחסית למתחרות, חושפת אודי גרסאות היברידיות נטענות לארבעה דגמים שיוצגו בתערוכת ז'נבה. מצ'מפיון היבואנית נמסר כי לישראל הם יגיעו בתחילת שנה הבאה. 

אודי PHEV ()

ה-A8, ספינת הדגל של היצרנית, תקבל יחידת הנעה המכונה 60TFSI e, ומשלבת בין מנוע V6 טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר, למנוע חשמלי המותקן בתוך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה. התפוקה המשולבת עומדת על 449 כ"ס ו-71.4 קג"מ, 109 כ"ס ו-20.4 כ"ס יותר מה-A8 55 TFSI (מנוע V6 מודגש ללא סיוע חשמלי) המשווקת כאן.


ה-A7 ,A6 וה- Q5 עושים שימוש במנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנזין, ומנוע חשמלי הממוקם בתוך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד. יחידה זו תוצע בשתי רמות תפוקה – 299 כ"ס ו-45.9 קג"מ בגרסת הבסיס המכונה 50TFSI e, או 367 כ"ס ו-51 קג"מ בגרסת 55TFSI e הבכירה. ההנעה כפולה קבועה בשני המקרים.

אודי PHEV ()

לכל הדגמים מצברי ליתיום-יון בקיבולת 14.1 kWh, המאפשרים טווח נסיעה של 40 ק"מ ללא שימוש במנוע הבנזין (בתקן WLTP העדכני). טעינה מלאה אורכת עד שעתיים בעמדה ייעודית (מוד 3). מערכת הבלימה הרגנטיבית, המשמשת לאגירת חשמל, מטפלת במרבית ההאטות בנהיגה יומיומית, ומאפשרת בלימה של עד 0.4 G לפני כניסת מערכת הבלמים הרגילה לפעולה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים