שתף קטע נבחר
 

סיטרואן קקטוס מתעדכן ומתייקר - החל מ-110 אלף שקל

לובינסקי מתחילה לשווק את הקקטוס לאחר מתיחת פנים ועם תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. תג המחיר הבסיסי עלה ל-110 אלף שקל

לוביסנקי, יבואנית סיטרואן, מתחילה לשווק בישראל את ה-C4 קקטוס לאחר מתיחת פנים קלה. תג המחיר מתחיל ב-110 אלף שקל, התייקרות של 5,000 שקלים לעומת מחיר הבסיס הקודם. 

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מבחינה עיצובית מאבד הקקטוס חלק ניכר ממאפייניו הייחודים - כריות אוויר (airbump) שהגנו על הדלתות ופינות הפגושים ופסי הגגון  הגדולים. גם יחידות התאורה מלפנים ומאחור שונו ומשולבות כעת לד ואילו הסבכה הקדמית עדכנית בהתאם לשאר דגמי היצרנית.

 

השינויים בתא הנוסעים צנועים יותר ומסתכמים בצימוד ל-Apple CarPlay, אפשרות כיוון מרחק לגלגל ההגה ומושבים שונים בגרסה הבכירה, כמו-גם פתיחה בלחיצה אחת של החלונות החשמליים. המידות נותרו כמעט ללא שינוי, אך תא המטען גדל ב-10 ליטר (358 ליטר) אם כי הוא מכיל כעת גלגל חלופי זמני.


מערכת בטיחות מתקדמת שלא הוצעה בקקטוס היוצא כלולה כעת, לרבות בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, שטחים מתים, ערנות נהג, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית. גרסת הבסיס (ב-110 אלף שקל) כוללת מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חניה מלפנים ומאחור בעוד הגרסה הבכירה (ב-115 אלף שקל) כוללת גם מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17 קלים.


 

יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי - מנוע שלושה צילינדרים טורבו-בנזין עם 110 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. תוספת אבזור, חומרי בידוד ומסננים למערכת הפליטה העלו את המשקל בלא פחות מ-115 ק"ג, כך שהזינוק ל-100 קמ"ש אורך כעת 9.9 שניות, 0.2 שניות יותר. שינוי נוסף הוא מערכת בולמי זעזועים הידראוליים פרוגרסיביים שמבטיחים לשפר את נוחות הנסיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים