שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו X5 ולקסוס UX - יש מחיר, מסירה רק באפריל

ב.מ.וו התחילה לשווק את ה-X5 החדש, דור רביעי בשושלת רכב הפנאי שהושק לראשונה לפני שני עשורים. לקסוס מתחילה למכור את ה-UX, רכב פנאי קטן ועדכני. מסירות שניהם יחלו רק בחודש אפריל

לקסוס מתחילה לשווק בישראל את ה-UX, שיתמודד בקטגוריית הפנאי-יוקרה הצומחת. תג המחיר מתחיל ב-205 אלף שקל לדגם הבנזין ו-228 אלף שקל לגרסה ההיברידית. ביבואנית צופים מכירה של בין 500 ל-600 יחידות בשנה.

 

יצרנית

יצרנית

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-UX מבוסס על פלטפורמת TNGA משותפת לטויוטה C-HR וחולק עימו בסיס גלגלים של 264 ס"מ. ארוך ממנו ב-13.5 ס"מ (449.5 ס"מ) רחב ב-4.5 ס"מ (184 ס"מ) ונמוך ב-1.5 ס"מ (154 ס"מ). תא המטען מכיל 452 ליטר בגרסת הבנזין ו-438 ליטר בגרסה ההיבירדית.

 

לקסוס UX ()

רכב הפנאי הקטן יוצע עם שתי יחידות הנעה: בנזין בנפח 2.0 ליטר (173 כ"ס) ב-UX200, היברידי המשלב בין מנוע בנזין 2.0 ליטר (152 כ"ס) למנוע חשמלי (80 כ"ס) בהספק משולב של 184 כ"ס ב-UX250h. שני המנועים משודכים לתיבת ההילוכים רציפה והנעה קדמית. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות בבנזין, 8.5 שניות להיברידי וצריכת דלק רשמית משולבת של 14.7 ק"מ לליטר ו-18.2 ק"מ ליטר בהתאמה.


לקסוס UX ()

רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת מסך תצוגה בגודל "7 עם מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת (כולל פתחים לנוסעים מאחור), מפתח חכם, חיישני חניה מלפנים ומאחור וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל שמונה כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית.


לקסוס UX ()

גרסת פרימיום מוסיפה (בעבור 20 אלף שקל) מושבי עור, חלון שמש, חימום למושבים הקדמיים, משטח הטענה אלחוטי ותאורה עוקבת פניה. גרסת F ספורט הבכירה תוצע רק בגרסה ההיברידית (ב-265 אלף שקל) והיא כוללת גם מסך תצוגה בגודל "10.3 כיוון חשמלי להגה ולמושבים הקדמיים ומנופי שליטה להעברת הילוכים ידנית מההגה.

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, מתחילה לשווק בישראל את ה-X5 החדש (דור רביעי). הוא מתבסס על פלטפורמת CLAR משותפת לסדרה 5 וגדל כמעט בכל ממד בהשוואה לקודמו - 3.5 ס"מ לאורך (492 ס"מ), 6.5 ס"מ לרוחב (200.5 ס"מ) ו-4 ס"מ לבסיס הגלגלים (297.5 ס"מ), בזמן שגובהו צנוע ב-2 ס"מ (174.5 ס"מ). תא המטען מכיל כבעבר 650 ליטר.

ב.מ.וו X5 ()

שלושה מנועים יוצעו לבחירה, כולם בתצורת שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר. טורבו-דיזל עם 265 כ"ס ב-30d (תוספת 7 כ"ס), טורבו-בנזין עם 340 כ"ס ב-40i (עליה של 34 כ"ס) וגרסת דיזל הבכירה (M50d) עם ארבעה מגדשי טורבו (שלושה בעבר) והספק של 400 כ"ס (19 כ"ס יותר). כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.

 

ב.מ.וו X5 ()

ה-X5 יוצע בשתי רמות גימור. הבסיסית (600 אלף שקל ל-30d, ו-609 אלף שקל ל-40i) מצוידת בלוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע נשלט חוגה בגודל "12.3 כל אחד, צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, ריפודי עור עם כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, מנופי העברת הילוכים מההגה, מפתח חכם, דלת תא מטען נפתחת חשמלית, חלון שמש, חיישני חניה היקפיים וחישוקי "20 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית.

ב.מ.וו X5 ()

הגרסה הבכירה מוסיפה (בעבור 90 אלף שקל) מפתח חכם עם נתוני הרכב, מצלמת חניה היקפית, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, מערכת שמע של הרמן קרדון וחישוקי "21 קלים. גרסת זו כוללת גם מיתלי אוויר המאפשרים מרווח גחון משתנה והיגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים המסייע לצמצם את רדיוס הפניה במהירות נמוכה (הפניה בזווית הפוכה לקדמיים) ולשפר את היציבות הכיוונית במהירות גבוה (הפנייה במקביל לקדמיים). שורת מושבים שלישית לצמד ילדים מוצעת בתוספת 22 אלף שקל.

 

גרסת M50d (ב-890 אלף שקל) תוצע רק ברמת האבזור הבכירה וכוללת גם מערכת פליטה אקטיבית, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, ואוורור למושבים הקדמיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים