ריינג' רובר איווק בישראל - החל מ-397 אלף שקל
רכב הפנאי הקומפקטי של ריינג' רובר מגיעה בגרסתו העדכנית, בשתי רמות גימור ושלוש גרסאות מנוע
בעוד האיווק היוצא שווק גם בגרסת שלוש דלתות קופה וקבריולה עם גג נפתח, החדש יוצע רק במרכב חמש דלתות. הוא שומר על אורך (437 ס"מ) ורוחב (190.5 ס"מ) דומים, אבל גבוה ב-1.5 ס"מ (165 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים ארוך ב-2 ס"מ (268 ס"מ) המבטיחים שיפור במרחב המחיה לנוסעים. תא המטען גדל ב-16 ליטר (590 ליטר).
המראה נותר דומה לדגם היוצא עם שינויים קוסמטיים קלים בלבד, אך כאלה המאפשרים בכל זאת שיפור קל בזווית הגישה (25 מעלות, תוספת 2 מעלות), בעוד זווית הנטישה קטנה במעט (בשלוש מעלות, ל-30) ומרווח הגחון נותר דומה (21.2 ס"מ). עיצוב הפנים התעדכן עם לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3 בגרסה הבכירה) וצמד מסכי מגע - העליון ("10) אחראי על מערכת הבידור התחתון על בקרת האקלים. יש גם גלגל הגה בעיצוב עדכני וידית בורר הילוכים במקום החוגה בדגם היוצא.
בישראל ישווק האיווק עם מנוע טורבו בנזין, 2.0 ליטר בשתי רמות הספק – 200 כ"ס או 249 כ"ס (448 אלף שקל), ו-2.0 ליטר טורבו-דיזל עם 180 כ"ס (החל מ-448 אלף). כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית (של ZF) והנעה כפולה קבועה, ומצוידים במערכת היברידית קלה 48V המסייעת להפחתת פליטת מזהמים וצריכת דלק, על-ידי אגירת אנרגיה בבלימה והחזרתה דרך המתנע בהאצה, כמו-גם אפשרות לדימום מוקדם יותר של המנוע (האטה במהירות של 17 קמ"ש עד עצירה). עם זאת היא מוסיפה כ-130 ק"ג למשקל העצמי.
גרסת הבסיס של האיווק כוללת ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, חלון שמש (שאינו נפתח) מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "18. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב והתראת עירנות נהג.
הגרסה הבכירה מוסיפה פתיחה לחלון שמש, מערכת שמע של מרידיאן, מפתח חכם, דלת תא מטען נפתחת חשמלית וחישוקי "20 קלים. אבזור הבטיחות בגרסה זו כולל גם מצלמה מרכזית מבוססת מצלמה המסייעת להרחבת שדה הראיה, התראה על שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית גם במהירויות גבוהות.