כלמוביל תעבור מאולם התצוגה לאפליקציה
יבואנית הרכב השיקה את השלב הראשון באסטרטגיית תקשורת חדשה עם הלקוח, במסגרתה תתבצע הפעילות בינה לבעל רכב עתידי או קיים באמצעות המחשב או הסמארטפון
יבואנית הרכב כלמוביל (יונדאי, מיצובישי, מרצדס) הכריזה היום (ד') על מהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו היא מתעתדת להעביר את מרבית הפעילות של מותגיה (למעט מרצדס) מול לקוחות פוטנציאלים וקיימים אל המחשב, או לאפליקציה במכשיר הטלפון הסלולרי.
המהלך הכולל שנקרא CASE, ר"ת של Connected (קישוריות), Autonomous (אוטונומי), Share (תחבורה שיתופית) ו-ev (רכב חשמלי), יושלם בעתיד. בינתיים הושק השלב הראשון בו, אשר מתייחס לקשר בין הצרכן ליבואנית מהשלב בו הוא בוחר את הרכב המתאים לו, ועד השימוש בו על כל היבטיו.
בין היתר הציגה היבואנית "אולם מכירה" וירטואלי, המאפשר ללקוח המעוניין לרכוש יונדאי או מיצובישי חדשה, "לבנות" לעצמו הזמנה מלאה על כל מרכיביה, ולקבוע היכן הוא מעוניין לקבל את הרכב החדש. במהלך ההזמנה ניתן יהיה להתאים באופן אישי את הרכב הרצוי כולל מפרט ואבזור מדויק, אך גם לקבוע חוזה מימון וביטוח. גם העברת הכספים והחתימות הנדרשות יתבצעו באפליקציה.
כמו-כן השיקה היבואנית את אפליקציית Connected Car אשר מציעה שירותים דיגיטליים שיאפשרו מידע מלא על פעילות הרכב לרבות איתור מיקומו, ניווט אליו ואף כיצד נהגו בו (כולל רישום תאוצות, בלימות, מתח מצבר ומהירות) ועוד. כל זאת בתקשורת עם מערכת הקונקטד-קאר המצויה לדברי כלמוביל בכ-160 אלף כלי רכב הנעים על כבישי ישראל.
לדברי צביקה פולק, מנכ"ל כלמוביל: "מדובר בסנונית הראשונה של יישום אסטרטגיית CASE שיבוא לידי ביטוי בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב. הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל את אסטרטגיה זו שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית - Electric Connected, Autonomous, Share, כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה- CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל".