דאצ'יה דאסטר מתעדכן, מתחזק ומתייקר
דאצ'יה דאסטר יצויד מעתה במנוע טורבו-בנזין חדש וחזק יותר ויקבל תוספת אבזור קלה. עלות השינויים: חמשת אלפים שקלים
מנוע הטורבו-בנזין החדש של הקונצרן מצא מקום כבר בדגמים שונים של מותגי רנו וניסאן, ובו עושה שימוש גם מרצדס A קלאס. הנפח עומד על 1.33 ליטר (במקום 1.2 ליטר בעבר) ויש לו שתי גרסאות הספק.
לראשונה 130 כ"ס ו-24.5 קג"מ, תוספת של 5 כ"ס ו-3.6 קג"מ לעומת ה-1.2 היוצא, עם שיא מומנט בסל"ד נמוך משמעותית מבעבר. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 11.1 שניות (תוספת של 0.7 שניות) והמהירות המרבית עומדת על 191 קמ"ש (14 קמ"ש יותר). צריכת הדלק עומדת על 16.4 ק"מ לליטר (16.1 ק"מ לליטר בעבר).
בנוסף תוצע גם גרסת 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, המנוע החזק ביותר שהותקן בחרטום מכונית של היצרן הרומני. בגרסה החזקה יעמוד הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש על 10.4 שניות, המהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש וצריכת הדלק זהה לגרסה החלשה יותר. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית. גרסאות הנעה כפולה למנועים אלו ינחתו כאן רק בהמשך השנה.
מבחינת אבזור אין כמעט שינוי למעט עדכון למסך המגע בגודל "7 הכולל כעת גם אפשרות צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. גרסת ה-130 כ"ס תוצע ברמת האבזור הבסיסית לוריאט הכוללת מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה, בקרת שיוט וחלונות אחוריים כהים. גרסת ה-150 כ"ס תשווק בגרסת פרסטיג' הבכירה (ב-105 אלף שקל) כוללת מצלמות היקפיות, מפתח חכם, מערכת שמע משודרגת, בקרת אקלים דיגיטאלית וחישוקי "17 קלים.