שברולט קורבט חדשה - המנוע עבר אחורה
אחת ממכוניות הספורט המוכרות והוותיקות בהיסטוריה עוברת את השינוי הגדול בתולדותיה. המנוע נודד מהחרטום למרכז המכונית, בדומה למכוניות ספורט אקזוטיות
אב הטיפוס לקורבט החדשה (שם קוד C8), עדיין עם מדבקות הסוואה אך בתצורתו הסופית, ערך נסיעת ראווה דווקא ברחובות ניו יורק הסואנת כשהוא מלווה בשיירת מכוניות תיעוד ואבטחה. מאחורי ההגה התיישב טאדג ג'וכטר, המהנדס הראשי של הפרויקט והאחראי על פיתוח הדגם מאז הדור החמישי, כשלצדו מנכ"לית ג'נרל מוטורס, מארי בארה.
מהתמונות ניתן להבחין כי ה-C8 תעבור את השינוי המכני המשמעותי ביותר ב-66 השנים שעברו מאז הושק הדגם לראשונה, עם הסטת המנוע למרכז המכונית, מאחורי הנוסעים אבל לפני קו הגלגלים האחוריים ובדומה למכוניות העל של פרארי, למבורגיני או מקלארן. זאת לאחר שבדגם הקודם עברה הקורבט שינוי דרמטי במראה לעומת דורות קודמים.
הקורבט תשמור על קוו עיצוב דומה ל-C7 היוצאת, עם חרטם מחודד ונמוך, אשר נראה קצר יותר מבעבר, בעוד חלקו האחורי של המרכב ארוך יותר במטרה לאכלס יחידת הנעה גדולה. יש כונסי אוויר ענקיים מאחורי קו הדלתות במטרה לסייע בצינון המנוע.
ממונות ריגול של תא הנוסעים אשר פורסמו זה מכבר ברשת נראה הגה בעל שתי צלעות בלבד, מעין הומאז' לקורבט C4 של אמצע שנות ה-80. מאחוריו יוצג לוח מחוונים דיגיטאלי ומימינו מסך מגע המופנה בזווית כלפי הנהג, עם קונסולה גבוהה יחסית המפרידה בין המושבים.