שתף קטע נבחר
 

פיז'ו 5008 - מתחזק ומתייקר

רכב הפנאי הגדול של פיז'ו מקבל יחידות הנעה עדכניות, בדומה ל-3008. המחירים התייקרו בכמה אלפי שקלים

לובינסקי, יבואנית פיז'ו מתחילה לשווק את ה-5008 עם מנועים עדכניים ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה. בהתאם תג המחיר התייקר בין 4,000 ל-8,000 שקלים בהתאם לגרסה. תג המחיר מתחיל כעת ב-186 אלף שקל (לדיזל ובנזין בסיסיים) ועד 243 אלף שקל לגרסת GT הבכירה.

 

 (צילום: ניר בן זקן) (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)

 

מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר חדש, אומנם צנוע ב-100 סמ"ק מהדגם היוצא, אבל הוא מפיק 130 כ"ס (10 כ"ס יותר). הביצועים שופרו מעט - זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.8 שניות (קיצוץ 0.1 שניות), 190 קמ"ש מרביים (5 קמ"ש יותר) וצריכת הדלק השתפרה במעט (24.4 ק"מ לליטר סולר).

 

גם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר התחזק ב-15 כ"ס (180 כ"ס כעת) ובקג"מ אחד (25.5 קג"מ). הזינוק ל-100 קמ"ש עומד על 8.3 שניות (0.9 שניות פחות) בדרך ל-218 קמ"ש מרביים (12 קמ"ש יותר) בעוד שצריכת הדלק מעט גבוה יותר (17.2 ק"מ לליטר).

 

על מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל של גרסת ה-GT הבכירה, נגזר הורדת הספק המנוע (מ-180 כ"ס ל-177 כ"ס) בכדי לעמוד בתקני זיהום עדכניים בהתאם הזינוק ל-100 קמ"ש איטי ב-0.1 שניות (9.2 שניות) וגם צריכת הדלק גבוה יותר – 20.4 ק"מ לליטר.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רונן טופלברג
פיז'ו 5008
צילום: רונן טופלברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים