שתף קטע נבחר
 

גם הן מתחשמלות - מסחריות עם שקע לפיז'ו-סיטרואן

שתי היצרניות יתחילו לשווק עוד השנה גרסאות חשמליות לכלי הרכב המסחרים בוקסר וג'אמפר, כמענה להחמרת הדרישות עבור כלי רכב במרכזי ערים אירופאיות

קונצרן PSA חושף בתערוכת כלי רכב מסחריים שנערכה בבריטניה גרסאות חשמליות למסחריות הגדולות – פיז'ו בוקסר וסיטרואן ג'אמפר. זאת כתשובה למתחרים המשווקים כבר דגמים דומים עם יחידות הנעה חשמליות כמו רנו מאסטר, מרצדס ספרינטר, פולקסווגן קראפטר ופורד טרנזיט. שיווק באירופה צפוי להתחיל עד סוף השנה הנוכחית.

 

סיטרואן ג'אמפר ()

הבוקסר והג'אמפר יוצעו בארבעה גרסאות אורך ושתי גרסאות הנעה, עם מצברים בקיבולת 44 kWh וטווח נסיעה של 225 ק"מ בין טעינות, או 62 kWh ו-270 ק"מ טווח. יש לציין כי הנתונים מתאימים לתקן NECD וצפויים להשתנות - כנראה לרעה - בספטמבר הקרוב, עם מעבר כלי רכב מסחריים לתקן WLTP העדכני בדומה לרכב פרטי. פרטים מלאים על יחידות ההנעה יפורסמו בסמוך לתחילת השיווק.

סיטרואן ג'אמפר ()
הצמד יורכב על פס הייצור באטסה שבדרום איטליה, בו מיוצר גם פיאט דוקאטו, כחלק משיתוף הפעולה המסחרי בין הקונצרן הצרפתי לאיטלקי מאז תחילת שנות ה-80. לאחר מכן יעברו הסבה ליחידת הנעה חשמלית שתבוצע על ידי חברת BD Auto הטורקית. 

 

לדברי הקונצרן הצרפתי, הדרישה לרכב מסחרי חשמלי הולכת וגוברת כחלק מהמאמץ להפחית את זיהום האוויר במרכזי הערים הגדולות באירופה. בשנה הבאה יוצעו גם גרסאות חשמליות למסחריות הבינוניות – סיטרואן ג'אמפי, פיז'ו אקספרט וגם אופל ויוארו החדש. ב-2021 גם המסחריות הקטנות סיטרואן ברלינגו, פיז'ו ריפטר ואופל קומבו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים