ב.מ.וו מציגה גרסאות בסיס לדגמי הספורט
היצרנית הגרמנית תציע גרסאות בסיס לסדרה 8 ו-X5 עם מנועים מוחלשים ותיבת הילוכים ידנית ב-Z4. הם יגיעו לישראל בסוף השנה
ה-Z4 החדשה (דור 3), ששיווקה צפוי להתחיל כאן בשבועות הקרובים, תוצע גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית במקום אוטומטית שמונה הילוכים שהייתה היחידה בהיצע עד כה. התיבה הידנית תוצע רק בגרסת 20i הבסיסית עם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר טורבו-בנזין המפיק 197 כ"ס. הגרסה המחוזקת למנוע זה (30i עם 258 כ"ס) ומנוע שישה צילינדרים (M40i עם 340 כ"ס) ימשיכו להיות מוצעות רק עם תיבה אוטומטית.
גם ה-X5 העדכני, ששווק עד כה רק עם מנועי שישה צילינדרים, יקבל גרסה מוחלשת המכונה 25d. הוא מצויד במנוע ותיבת הילוכים זהים לגרסת הבסיס של ה-X5 היוצא - טורבו-דיזל ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המפיק 231 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית – אבל יוצע כעת רק עם הנעה כפולה קבועה לעומת אחורית בעבר.
בנוסף פרסמה היצרנית כי כל הדגמים ההיברידים נטענים יקבלו מעתה מערכת המייצרת צליל חיצוני, במטרה להזהיר הולכי רגל כאשר הרכב נוסע במצב חשמלי. מערכת נוספת שתוצע בסדרה 3, 7, 8, X5 ו-X7. בדגמים אלו תוצע כאופציה מצלמת תיעוד נסיעה, המשתמשת במצלמות ההיקפיות ומסוגלת להקליט קבצי וידאו קצרים (עד 40 שניות) ולהעביר אותם לכונן USB ניד או לטלפון הסלולארי. הקלטת הוידאו יכולה להתבצע באופן ידני במהלך נהיגה ומופעלת אוטומטית במקרה של תאונה.
הכותב חבר מערכת iCar